Wereldwijzer.nl Reiscafé - Kletstopic!

Goedemorgen! Pffff, klinkt als een hectische dag gisteren Marianna! Ik hoop dat het vandaag wat rustiger voor je is!

Lief die koffie, maar die is nu toch echt niet meer te pruimen… Heb gelijk even nieuwe gezet. Zelf neem ik uiteraard weer een café con leche en een groot glas jus d’orange!!! :slight_smile:

Liefs,
Carolina

Zo, ik ben toe aan een lekker ontbijtje! Wordt een heerlijk beschuitje met roomboter en hagelslag! Op z’n Nederlands! (Zie mijn laatste column! ;)) En daarbij natuurlijk een café con leche! :slight_smile:

Liefs,
Carolina

Goedmorgen. Ja gisteren was een rustig dagje, ik heb alles maar even gelaten zoals het kwam. Vandaag weer ff wat meer doen aan de diverse sites, ik ben vrij vanmiddag dus ff de tijd voor dat soort dingen. Ik heb koffie gezet, pff ik was me daar toch vroeg wakker maar heb eerst de was weggestreken en in de kast gelegd, beetje opgeruimd enz. zodat mijn hulp niet alles hoeft te doen. Kopje koffie nu met wat fruit en dan lukt het wel weer tot de lunch.

Liefs,
Marianna

Mmmmm, ik doe ook even een lekkere mok koffie, café con leche uiteraard. En mijn groot glas verse jus d’orange! We hebben hier nu zoooo’n lekkere, zoete sinaasappelen, passen niet eens in deze machine! Eentje is genoeg voor een heel glas!!! :smiley:

Liefs,
Carolina

Zo…ff snel een bakkie doen en dan ga ik weer…druk druk druk…
Vandaag gigantische storm in NL…na 2 uur op Amsterdam Sloterdijk gew8 te hebben kwam er eindelijk een trein naar Haarlem…ben dan nu ook een enigszins sjaggerijnig…vandaar dat ik maar snel weer weg ga…

Ben nog wel zo lief geweest om verse koffie te zetten…

Sweet… Maarreuh… Die is nu toch niet meer te pruimen. Ook niet echt zin meer in koffie nu…

Balen dat je zo sjaggie geworden bent, kan me er wel iets bij voorstellen. Hoewel… Hier is het echt prachtig weer geweest! :slight_smile: Zonnetje, heldere blauwe hemel, niks geen klagen! :wink: :smiley: :stuck_out_tongue:

Slaap lekker allemaal!

Liefs,
Carolina

Een goede morgen! Er is weer een grote pot verse koffie en natuurlijk de verse jus d’orange. Heb weer gewone sinaasappelen in de machine gedaan, dus iedereen kan zich zelf bedienen!

Help yourself!

Het is bijna weekend! Heb gisterenavond leuk gewerkt, grote groep Nederlanders bij de bodega! Ben nu weer een dagje vrij.

Liefs,
Carolina

De nieuwe webserver is er! Dit betekent dat na wat configuratie de site op de nieuwe server over kan en vbPlaza en de Arcade ook weer online kunnen :smiley:

HOERA!!! Tof nieuws Jeroen! Per wanneer precies?!

Die subregel bovenaan is ook erg handig trouwens. Bedoel dus die regel met: Algemene regels E-mail ons Helpdesk Wereldkaart Adverteren

Heel nuttig!

Liefs,
Carolina

Goede avond! Zo, vanavond wel een leuke film in de bios gezien: The Covenant die hier La Alianza del Mal heet. Blijft toch wel apart dat nagesynchroniseer, maar ik kan het gelukkig goed volgen. Vond het een coole film!

Nu even een frisje en dan lekker naar bed! Sweet dreams allemaal!

Liefs,
Carolina

Goedemorgen! Dat was lekker uitslapen! :smiley: Ben nu wel toe aan een groot glas verse jus d’orange en een kop café con leche. Heb gelijk een grote pot koffie gezet, dus tast toe!

Fijne zaterdag allemaal!

Liefs,
Carolina

Dank je wel Carolina, maar ik ben doodziek dus even geen koffie op dit moment, glaasje sap proberen maar en dan weer languit op de bank.

liefs,
Marianna

Speciaal voor Marianna een grote pot thee! Veel drinken meisje! Is belangrijk!
Heel veel beterschap gewenst!

Liefs,
Carolina

Goedemorgen! Het is weer zondag en ik ben weer toe aan een lekkere kop café con leche en een groot glas verse jus d’orange! Heb gelijk ook een pot koffie gezet, dus pak maar voor wie wil!

Liefs,
Carolina

Goede avond!

Helaas, het lukt me niet om vandaag nog mijn column te plaatsen!
Morgen is er weer een dag!

Slaap lekker allemaal!

Liefs,
Carolina

:frown: Goedemorgen!!! Voor mij nog even geen koffie of iets dergelijks, ik heb wel koffie gezet voor diegen die daar zin in heeft. Ik hou het maar bij een zakje ors en wat lichte kost. Niet werken dus vandaag, uitzieken is de enigste remedie.:crybaby:

Liefs,
Marianna

Veel beterschap Marianna! Goed drinken! Heb een pot thee voor je gezet!

Ik neem lekker een mok café con leche en een glas verse jus d’orange.

Liefs,
Carolina

Shukran Caroline, ik doe mijn best om zoveel mogelijk te drinken.

Liefs,
Marianna

Goedemorgen, zo ik ben weer op de been en weer toe aan een bakje koffie voordat ik naar mijn werk ga. Ik heb een verse pot gezet dus tast toe als je zin hebt.

Liefs,
Marianna

Zo, zojuist mijn column geschreven en gepost! Wilde deze week niet helemaal lukken. Soms heb je dat, krijg je 'm niet helemaal lekker op papier… Hoop dat het resultaat weer bevalt! :slight_smile:

Ik ben nu wel toe aan een lekker groot glas roosvicee! Jaja, nog van de Nederlandse winkel in Torremolinos! :smiley:

Liefs,
Carolina