Ook hier een beetje laat, ff een bakkie koffie en dan weer snel er vandoor.
Liefs,
Marianna
Ook hier een beetje laat, ff een bakkie koffie en dan weer snel er vandoor.
Liefs,
Marianna
Eén goede middag!
Hèhè, heb mijn “zondagse” column van deze week eindelijk gepost! Ben uiteindelijk zondag, gisteren en vandaag zo weinig thuis en daarmee online geweest, dat ik iedere keer maar een kort stukje kon schrijven. Maar nu issie er in ieder geval! Hoop dat je 'm leuk vindt!
Nu even een lekker glaasje fris. Hebben net zo lekker buiten deur geluncht! Het is hier prachtig weer, de zon schijnt volop en hoewel de wind nog wat fris is, is het heerlijk als je buiten in de zon staat! ![]()
Liefs,
Carolina
Zo, he he, tijdje weer niet geweest hier, maar ik zie dat Carolina en Marianna de toko goed draaiende houden !
Ik heb weer eens een verse pot koffie gezet en lekkere gevulde koeken voor iedereen meegebracht…enjoy !
Ik drink ff snel m’n bakkie op, want moet nog even naar de supermarkt…hoop dat het inmiddels is opgehouden met sneeuwen…
Gevulde koeken mmmmmmmmmmmmmmm lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Nou zeg Carolina heeft het over zon en Dave over sneeuw. Ik kies toch maar voor zon en woestijn als het ff kan. Druk doende om een ticket te boeken, ik wil op een zaterdag weg maar dat valt zo te zien nog niet mee:frown: . Moet dan via Brussel en die luchthaven vind ik 3x niks maar dat zal wel aan mij liggen. Nou ja we zien wel, hoe dan ook ik moet en zal naar Djerba begin april.
Liefs,
Marianna
Ooooh lekkerrrrrrrr Dave, das lang geleden dat ik gevulde koek gehad heb! Zo heb je je afwezigheid wel goedgemaakt! ![]()
Ik heb zojuist een heerlijk uur dansles gehad! Super! Wellicht weidt ik daar nog wel eens een column aan!
Nu veel fris nodig, ben echt goed dorstig, dus ik begin mooi met een grote fles water! ![]()
Goh, Marianna, ik vind Brussel altijd een erg prettige vluchthaven. Loop er graag rond, drink er graag wat en het is bovendien veel fijner naartoe rijden dan naar Amsterdam (vanuit Eindhoven). Grappig, het verschil in goesting. ![]()
Liefs,
Carolina
Goedemorgen! Er is een pot verse koffie dus tast toe of neem een glaasje sap.
Zo zie je maar Carolina, ik moet met de trein of taxi, wel eens geprobeerd met 30 kilo bagage vanuit Tilburg naar Brussel te gaan met de trein, pffffffffffffffff echt niet leuk. Dan zit ik ook nog met het probleem dat die vlucht van mij meestal zo vroeg is dat ik de laatste trein moet pakken om daar dan vervlogens de halve nacht op Brussel te moeten doorbrengen. Als ik via Amsterdam kan ik altijd en tijdje terecht bij mijn dochter, die woont in Leiden en vanuit Leiden ben je zo op Schiphol. Ach je moet er natuurlijk wat voor over hebben maar op dinsdag gaan kost zoveel extra vrije dagen. Dat is altijd al een heel gepuzzel om 3 tot 4 keer per jaar naar Djerba te gaan. Komt wel goed hoor, ik ben er altijd nog gekomen dus dat lukt nu ook wel weer.
Fijne dag allemaal,
Liefs Marianna
Goedemorgen!
pakt met slaperig hoofd 'n glas verse jus & 'n grote mok café con leche
Tja, dat is mijn voordeel vanaf Brussel, dan komt mijn papa me ophalen!
Openbaar vervoer vanuit Brussel sucks sinds het niet meer rechtstreeks naar Eindhoven gaat. Dan moet je via Roosendaal.
Liefs,
Carolina
Goedemorgen! Er is weer koffie en verse jus d’orange! Tast toe!
Het is hier vandaag een ietwat grijs dagje. Beetje saai.
Liefs,
Carolina
Een goede morgen! Het is weer rustig in het café… Ik pak toch lekker weer een goeie mok café kon leche en ook een groot glas verse jus d’orange! Doet er niemand mee?!
Hier ook vast een lekkere ontbijtje.
http://www.gesell.com.ar/astrid/Desayuno.jpg
Smakelijk! ![]()
Liefs,
Carolina
Pfff mag het ook een lunch zijn? Nog geen tijd dat ik kijk de laatste dagen, maar hopelijk lukt het vanaf nu weer een beetje.
Liefs,
Marianna
Heb zojuist heerlijke pannenkoeken voor de lunch gemaakt! Uiteraard weer veel te veel, dus wie wil, kan afpakken!
http://www.annabee.net/phwp/pannenkoeken.gif
Wie schenkstroop wil, kan ook pakken.
http://www.dutchstore.ch/images/vangilseschenkstroop.jpg
Smakelijk!
Liefs,
Carolina
Pfffff, wat een dag. Heb gisteren een verkeerde beweging gemaakt met mijn arm en nu behoorlijk last van mijn schouder. Nu zo tegen de avond gaat het wat beter, maar ik heb niet veel kunnen schrijven.
Het idee van mijn column is er, hij staat ook al een aardig end op papier, maar ik moet nu echt weg, want we hebben afgesproken met die Belgische vriendin van me, om met haar en haar grootouders, die hier op bezoek zijn een hapje te gaan eten. Ik post de column zo spoedig mogelijk!
Liefs,
Carolina
Een goede morgen!
Er is weer koffie en verse jus d’orange. Pak zelf een gróte mok café con leche, kan ik wel gebruiken nu…
![]()
Liefs,
Carolina
Hoi Carolina,
Lekkerrr…
Hoe is het met je schouder?
Doe lekker rustig aan en geniet van het mooie weer daar.
Xander
Hey Xander,
Thnx, ja, het gaat weer wat beter met m’n schouder. Is nog niet over, maar ja, beetje rustig aan zal wonderen doen. Zou eigenlijk minder achter m’n pc’tje moeten zitten… Maja…
Vanmiddag in ieder geval weer afgesproken met de Belgische en haar grootouders, ga ik ze de bodega laten zien! ![]()
Echt super leuk, die contacten die je via Wereldwijzer opdoet! :D:D:D
Liefs,
Carolina
Zojuist erg lekker geluncht! Had een overheerlijke wokschotel gemaakt!
Nu naar de bodega, lekker sherry proeven hahaha!
Liefs,
Carolina
Goedemorgen!!! Er is verse koffie en jus d’ orange.
Carolina ik hoop dat je schouder weer helemaal in orde is.
Fijne dag allemaal,
Liefs,
Marianna
Mmmmm lekker Marianna, was wel toe aan een goeie kop koffie en verse jus! Goed begin van de dag!
Mijn schouder is nu veel beter, voel 'm nog heel lichtjes, maar dat is amper noemenswaardig!
Liefs,
Carolina
Een hele goede morgen!
Er is weer koffie en lekkere verse jus d’orange!
Tast toe!
Hele fijne Valentijnsdag allemaal!!!
:wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
Liefs,
Carolina
Goedemorgennnnnnnnnnnnnnn. Hebben jullie ook allemaal iets leuks gehad met valentijn?? Stille aanbidders of iets van je lief?? Ikk had en heleboel e-cards van vrienden all over the world en rozen van mijn lief.
Nu ff koffie en dan maar weer aan het werk half dagje maar vandaag hihih het enigste voordeel van ouder worden, minder werken voor hetzelfde salaris. Maar dat is dan ook het enigste voordeel.
Fijne dag allemaal,
Liefs, Marianna