Wereldwijzer.nl Reiscafé - Kletstopic!

Voila, eet smakelijk !

http://www.croissantsdefrance.com.br/fotos/cafe_pequeno_3_298.jpg

Mmmmmmm ik zie ook pain au chocolat! Die vind ik altijd zooooo lekker!

pakt een croissantje en een pain au chocolat
SMAKELIJK!

Liefs,
Carolina

Goede avond! Zo, ik heb mijn wekelijkse column weer gepost. Zie HIER en enjoy (hopelijk)! :smiley:

Ben nu wel toe aan een glaasje wijn. Heb een beetje rosé. Doet er iemand mee? Er is genoeg, fles is net open!

Liefs,
Carolina

Goedemorgen, er is weer verse koffie en ook wat baklava en makroud voor de liefhebbers. Ooops gisteren helaas de croissantjes gemist. Even een bakje koffie en dan maar weer richting werk.

Het driekoningen zingen is weer achter de rug, de arme kinderen moesten door de stromende regen en de kerstversiering is ook weer opgeruimd voor een jaartje.
Kaal in huis altijd als dat spul weer weg is maar ook wel lekker dat alles zijn normale gangetje weer gaat.

Fijne dag allemaal!!!

Liefs,
Marianna

Een goedemorgen! Ja, ik vind dat ook altijd maar kaal, als het hele kerstgebeuren opgeruimd moet worden. Heb het dus ook nog niet gedaan… Kon er nog geen afstand van doen. Maar vandaag moet 't er toch aan geloven…

Nu eerst even een glas verse jus d’orange en een kop café con leche!
Mmmmmmmmm, dat is lekker!

Liefs,
Carolina

Wat heb ik hier toch een lekkere relaxte ochtend. Is toch wel erg fijn dat ik nu nog vrij ben! :smiley: Heb zojuist even mijn site bijgewerkt!

Wilde ook mijn nieuwe weblog hier op Wereldwijzer plaatsen, maar dat lukt ff niet. Vandaar dus zo: Ik heb een nieuw weblog geplaatst op mijn eigen site. Er staan ook veel nieuwe foto’s van deze afgelopen weken, ook die kun je vinden op mijn site.

Enjoy!

Liefs,
Carolina

Tips en discussies? Het gaat hier meer over bier, koffie en croissants…:so:

maar he… eet en drink smakelijk ! Santé !

-smallblackflower-

Het heet niet voor niets café hier, smallblackflower! :wink:
Wil je ook wat te drinken? Pak gerust hoor!

Liefs,
Carolina

He he, dat was me het dagje wel weer…vandaag voor de eerste keer de pre-flight check gedaan voor de vlucht van morgen…duimen dat alles goed gaat…

Hier in huize Numan staat de kerstboom ook nog steeds…had afgelopen weekend ook nog geen zin om het op te ruimen…komend weekend gaan we het maar doen…

Marianna, wat is makroud eigenlijk !? Nog nooit van gehoord…

Ik neem ff een cappucino; nog meer liefhebbers !?

Ja, doe mij er ook maar eentje Dave. Lust je er een koekje bij?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/thumb/8/8d/Koekjes.jpg/250px-Koekjes.jpg

http://www.kimandjason.com/media/show_n_tell/chalkboard/allans_alley/plate_of_cookies.jpg

Of misschien een vlaaitje?

http://www.casa-aramendia.com/IMAGENES/pastelitos/new-pastelitos.jpg

Pak maar af! :slight_smile: Het staat ervoor!

Liefs,
Carolina

Makroud zijn Tunesische dadelkoekjes die in olie worden gebakken en daarna door een soort honingstroopje gehaald worden. Erg zoet maar erruggggggggg lekker.

Over een aantal uurtjes naar de Vakantiebeurs, maar nu eerst maar eens slapen :slight_smile: Morgen op Wereldwijzer.nl foto’s van de vakantiebeurs!

Goedemorgen allemaal. Even vlug een bakje koffie en dan maar weer aan het werk.
Leukkkkkkk foto’s, helaas kan ik er niet heen maar wie weet kom ik wel een foto tegen hier van mijn dierbaarste vriend Ruud die overgekomen is uit Djerba om dat kleine eilandje een beetje te promoten op de vakantiebeurs. Veel plezier daar en alle anderen ook een fijne dag.

Liefs,
Marianna

Goedemorgen! Ja, veel plezier iedereen op de vakantiebeurs!

Nu eerst even een lekkere café con leche!

http://www.killthemosquito.com/pages/ciencia/img/cafe_leche.jpg

:smiley:

Liefs,
Carolina

Goedemorgen. de koffie is klaar en ook een pot thee.
Net even de foto’s bekeken en zowaar mijn vriend Ruud daarop tegengekomen. Ziet er weer gezellig uit daar, moet nog een dagje werken en dan ook die kant op. Kan het mooi combineren met een bezoekje aan mijn kleindochter. pfff jammer hoor dat dat kleintje zover weg woont dat ik niet ff kan binnenlopen maar daar een hele dag voor moet inplannen.

Fijna dag allemaal.

Liefs,
Marianna

Goedemorgen! Heb nieuwe sinaasappels meegenomen, dus er kan weer verse jus d’orange gemaakt worden! Ik neem gelijk een glas en natuurlijk ook een kop café con leche!

Ja, ik geloof dat dat niet gemakkelijk is Marianna. Ik ken het… Hoewel andersom. Mijn vader heeft dat met mij. Hij vindt het heerlijk dat ik mijn droom achterna ben gegaan, dat ik uit Nederland weg ben gegaan begrijpt hij ook prima, maar het is wel ver weg. Als het nu te doen was in 1 dag rijden zou het nog anders geweest zijn… Het went wel, maar is niet altijd gemakkelijk…

Liefs,
Carolina

Goedemorgen, verse koffie voor allemaal staat op de bar.

Ja dat is ook zo Carolina, je moet je dromen achterna gaan dat heb ik mijn kinderen ook altijd voorgehouden. Ze wonen beide in Nederland maar toch niet zo dicht bij dat ik even binnen kan lopen. Hihih maar ja hun mam wil uit Nederland weg en haar droom achterna. Dat wordt dus in de toekomst nog veel verder reizen met zijn allen.

Fijne dag allemaal.

Liefs,
Marianna

Mmmmm lekker koffie! Ik pak weer een café con leche en natuurlijk een glas verse jus d’orange! Heerlijk!

Vind het erg mooi hoor, wat je doet Marianna. Het zal niet gemakkelijk zijn om je droom te volgen, ondanks je kinderen in Nederland. Er zijn weinig mensen die echt begrijpen wat het is om je droom na te jagen.

Liefs,
Carolina

Goedemiddag, sow, wij hebben lekker geluncht! Heerlijk toetje ook: IJS! Het is hier echt al weer veer. Nog lang niet heel warm, maar toch al aangenaam zo midden op de dag.

Heb nog over, dussssss…

Wie wil kan scheppen! :wink: :smiley:
Of hiervan:

http://www.volkskrantblog.nl/pub/mm/tempest/611/Image/IMG_6511.JPG

Nieuwe afdeling voor de bar! :wink:

Liefs,
Carolina

Ohhhhhhhhhhhhh ijsssssssssss, net iets voor mij, daar kan ik liters van op

Pfffff. wat een storm buiten, lekker hoor als je op de fiets naar je werk moet en ook weer terug, altijd 1x tegenwind. Fff pauze met een verse tas koffie en ijs, aleen moeilijk om een smaak te kiezen het is zo veel hahaha.

***Nee Carolina het is niet altijd makkelijk om je droom te volgen maar als je het niet doet dan vraag je jezelf de rest van je leven af, wat er van je geworden zijn als je je droom gevolgd had. ***
Ik heb het mijn dochters altijd voorgehouden dat wat ze ook doen in en met hun leven dat ze altijd moeten proberen hun dromen te volgen ook al zou ik dat 3x niks vinden en tot op heden lukt dat bij beide aardig.