Hahahaha Dave, nou als je die miezerregen bedoelde die 3 dagen geleden zo rond 3 uur smiddags langskwam en maar liefst 8 minuten heeft huisgehouden, dan inderdaad is jouw tropische regenbui langsgekomen. Voor de rest moet ik je teleurstellen… alhoewel, het is nu 8.15 uur smorgens en de hemel ziet er een beetje bewolkt uit, maar ik heb er het volle vertrouwen in dat deze binnen een halfuurtje openbreekt en het weer een dikke 26 graden maakt.
Zo, een goede middag! Wij hebben een heerlijk dagje/middagje bij de familie doorgebracht! Wat een heerlijk weer zeg! Nu 's avonds wel wat frisser, maar dan is het ook weer fijn thuis te zijn.
Nu eerst even een lekkere kop koffie en een amaretto erbij! Wil er nog iemand?
Ga ik ondertussen eens denken over een volgende column… ![]()
Liefs,
Carolina
Zo, column nr. 36 is geschreven en gepost! ![]()
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Nu nog maar een glaasje amaretto!
Ik heb VAKANTIE! Lekker genieten dus!
Liefs,
Carolina
Euh Dave… weet je zeker dat het een regendans was en geen aardbevingdans, anders heb je ons toch wel even laten schrikken :frown:
Pffff, en nog een flinke ook was dat, zei je gisterenavond niet 5,8 op de schaal van Richter?! Hoop dat er niets ernstigs van overgebleven is…
Ik ga even een grote pot koffie en ook een kan verse jus d’orange maken.
Staat met een kwartiertje op de bar, dan kun je het af komen halen!
Liefs,
Carolina
Vandaag vroeg uit de veren, we moeten een stand op gaan bouwen bij een vrij groot bedrijf. Dankjewel Carolina, die koffie smaakt verrukkelijk zo als je net wakker bent.
Graag gedaan Igor! Blij dat ie nog goed smaakt! Ik ga nu lekker even lunchen met m’n lief. Tot later!
Liefs,
Carolina
Zojuist heerlijk geluncht, een home made Tortilla Española! Zo die zelfgemaakte zijn toch echt het lekkerste hoor! Er is nog wel over trouwens, dus als je wilt, kun je een stukje afsnijden! Smakelijk!
Nu lekker bezig aan het toetje: capuccino ijs! ![]()
Liefs,
Carolina
Zo, vanavond op tijd naar bed. Even genieten nog van een lekker toetje: heerlijk ijs! Daarna dus op tijd naar bed! Morgen namelijk errug vroeg op, omdat mijn vlucht om 7 uur gaat. En dan ben ik nog voor het middaguur weer in het noorden van Europa!
Heb daar geen internet, dus ik kan nog niet beloven dat ik veel online ben. Enne… Dus ook wat betreft mijn column voor zondag… Ik hoop dat ik ergens ff online kan, maar beloof dus niets…
Liefs,
Carolina
Veel plezier daar Carolina!
Dank je wel Igor!
Sow, dat is vroeg dag… Maar eerst ff beginnen met koffie! Ik zet vast een pot, hoewel ik niet vermoed dat iemand die snel leeg zal komen drinken. Gelukkig blijft deze virtuele versie lang goed! ![]()
Liefs,
Carolina
inmiddels half leeg Dankje Carolina!!
zet ff verse koffie en een pot thee.
iemand chocomelk? warm?
Een beetje laat, maar ik lust wel een chocomelk !!! Lekkerrrrrrrr…ik heb even slagroom geklopt, zodat we chocolademelk met slagroom kunnen drinken !!
Hmmm…heerlijk met dat slechte weer hier…
Iemand nog een stukje banketletter erbij ?! Nog over van Sinterklaas…
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr, ik heb nog wat rum staan. En ook nog banketletter en wat marsepein. Dus…tast toe zou ik zo zeggen.
Tsjongejonge, sinds ik in het Wereldwijzer-cafe kom ben ik 5 kilo aangekomen !! Al dat eten & drinken ook hier !
Die marsepein was errug lekker Marianna…ik ben verslaafd aan marsepein dus er is niet heel veel meer over…excuses…
Maar voor de liefhebbers hebben we weer verse koffie !!!
Zondagmorgen 9 uur, uitrustdag… trek in een kop koffie en jus
Toch mis ik Carolina wel, je kon er altijd vanuit gaan dat er bij het wakker worden koffie klaar stond. Enfin, we gunnen haar ook wel een korte vakantie.
rommelt wat onder de bar
Zo, een verse kop koffie… en bij gebruik aan de sapcentrifuge (neemt Carolina die elke dag van huis mee??) van die pakjes jus d´orange die ik net onder de bar gevonden heb. Wees gerust, ze zijn nog niet over de datum.
hoop maar dat Carolina snel terug is voor het verse spul
Igor, ik heb nu i.i.g. een paar ‘verse’ biertjes voor je koud gezet !!! Aangezien ik niet weet wat je lekker vindt, heb ik meerdere soorten in de koelkast gezet: Heineken, Amstel, Grolsch, Hertog Jan en Corona !!
Het zal nu nog wel iets te vroeg voor je zijn, maar pak gerust vanmiddag !!
Tsjaaaaa, wat is het WW-cafe zonder Carolina ??? Hoop ook dat ze snel weer terug is…
Dankje Dave… vind het geweldig dat je zoveel bier hebt om uit te kiezen. Aangezien ik eerlijk gezegd niet zo´n bierdrinker zal ik vanmiddag onder het genot van de wame zon, in een luie stoel in de tuin met stevige muziek van een halfje Hertog Jan gaan genieten. Andere liefhebbers mogen gerust meeproeven van het aanbod van Dave!!
Mag ik dat bier overslaan, doe mij maar een juice of een glaasje Thibarine. Ik heb beide op de bar gezet.Ben de kerstboom aan het opfrutten dus ik kan zelf ook wel een drankje gebruiken. Voor de liefhebbers is er ook koffie en thee met verse appeltaart met of zonder slagroom.
Mmmm Eerst maar ff die kerstversiering afmaken, kerststukjes, lampjes, boom enz.