Hahaha, ja, maar dank je voor de nieuwe… Ik laat 'm staan voor de volgende, ga nu eerst even avondeten!
Wellicht pak ik daarna nog, maar denk 't niet…
Liefs,
Carolina
Hahaha, ja, maar dank je voor de nieuwe… Ik laat 'm staan voor de volgende, ga nu eerst even avondeten!
Wellicht pak ik daarna nog, maar denk 't niet…
Liefs,
Carolina
Zo, het is weer woensdagmorgen, we zijn op de helft! En beter nog… Ik heb bijna VAKANTIE!!! :D:D:D Morgen is mijn laatste dag voor mijn vakantie haha! ![]()
Nu de dag maar weer eens lekker beginnen met koffie en verse jus d’orange. Het is de verjaardag van een goede vriend van me, dus bij deze Onno: GEFELICITEERD! Ik heb hier in 't café een lekker chocolade taartje neergezet, het is misschien wat vroeg, maar smaakt heerlijk als ontbijt hoor! ![]()
Wie wil kan afnemen, maar laat een stukje over voor de jarige, okay?!
Liefs,
Carolina
Zo, weer lekker terug van een dagje werken, nu even lunchen. Lust er nog iemand wat lasagna???
Liefs,
Carolina
Goedemorgen, er is weer koffie en verse jus d’orange! Ik heb gezellig bezoek uit Nederland en ga dus lekker, op z’n Spaans, buiten de deur ontbijten! ![]()
Liefs,
Carolina
Lekker hoor Carolina, leuk dat je bezoek uit ons landje hebt. We hebben overigens ook bezoek uit jouw landje, een heeeeeeeel aardige man
.
Xander
komt ook ff rondneuzen in het cafe
Goedemorgen!!!
Welkom Elsemarijn! Leuk dat je hier ook even binnen komt gluren! Lust je iets te drinken? De koffie en verse jus d’orange staat klaar, maar als je thee wilt, dat is ook zo gezet hoor!
Ja, dat is waar ook Xander, die “Spaanse” goedheilig man is nu bij jullie! Heeft ie nog van die lekkere sinaasappelen meegenomen?! Het blijft toch wel erg grappig dat ze hier geen flauw benul hebben waar je het over hebt als je ze verteld over Santo Nicolás, dan denken ze toch allemaal dat je Santa Claus bedoeld. zucht
denkt meteen even terug aan een paar dagen geleden in het café en een gesprek met Dave over de herkomst van de Sint ![]()
Liefs,
Carolina
Ik pak wel ff bak koffie (beetje wakker worden…)
Iemand anders nog koffie of jus?
Ja, ik lust er nog wel eentje. Graag café con leche. Mmmmmmm!
Oh, wat betreft dat Sint-gesprek, dat was op 18 november jl, zie pagina 31. ![]()
Liefs,
Carolina
bedankt voor de koffie! Moet weer even aan het werk. kom straks nog wel even langs
Graag gedaan en jij ook bedankt!
Ik heb net heerlijk buiten de deur ontbeten! Lekker toastje met serano ham, thee en verse jus! Mmmmmmmmm!
Nu naar m’n werk!
Tot later!
Liefs,
Carolina
Goedemorgen weer! Het is vrijdag én… MIJN VAKANTIE IS BEGONNEN!!! ![]()
Ik ga zo weer lekker met mijn Nederlandse bezoek buiten de deur ontbijten (café con leche, verse jus en toast met serano ham), maar ik zet hier vast een kan koffie en verse jus d’orange op de bar, dan hebben jullie ook wat!
Liefs,
Carolina
Er is nog geen nieuwe raad-foto, dus dan maar ff 't café in! Wij zitten hier nu aan de rumcola (Varadero Anejo Reserva) met daarbij lekkere toastjes met verschillende soorten smeerkazen. Mmmmmmm erg lekker! Als nog iemand wil, schenk maar in en pak maar af!
Liefs,
Carolina
Goedemorgen! Het is weer weekend!!!
Vandaar een wat latere start!
![]()
Nu eerst een groot glas verse jus d’orange en een grote mok koffie! Zet de kannen weer op de bar, dus pak maar af als je wilt!
Liefs,
Carolina
Ik voel dat het vandaag een schitterende dag gaat worden (met zulke zon om 8 uur smorgens kan dat ook niet anders…
Ik schenk mezelf een grote mok koffie in, terwijl we luisteren naar Radio Veronica.
80´s op de radio, mooi weer en een mok koffie, wat kan een mens nog meer wensen.
Zowat niets, Igor, zowat niets! Je bent een gelukkig man, ik lees het wel weer! Mooi! ![]()
Ik ga nu lekker even voor een frisje! En ga gelijk ff lezen bij de “radio” enquête hoe je dat nu eigenlijk beluistert op die site die jij noemde!
![]()
Liefs,
Carolina
grin Even om te delen, om helemaal vrolijk van te worden. Misschien kennen jullie het allang, wordt het in Nederland veel vaker gedraaid, maar voor mij is het nieuw.
HET PEPERNOTENLIED VAN PIET TORERO.
Je kan ook gewoon zijn website bezoeken, klik daarvoor hier.
Errug humor hoor! En idd: Je wordt er vrolijk van!
Ikke wel in ieder geval!
Zo, nu lekker een mok warme chocolademelk!
Wil er nog iemand?
Liefs,
Carolina
Goedemorgen !!
Het is weer zondagochtend…dat betekent verse croissantjes !!
Ook staat er weer een kan koffie dus tast toe…
Waar is Sinterklaas trouwens gebleven ? We weten nog steeds niet of we zijn boot even mogen lenen ?!?!
Hoe is het met het weer in Guatemala Igor ? Is mijn tropische regenbui al langsgekomen ?
Hier in Spanje is de Sint nog steeds niet geweest. Heb inmiddels alvast gevraagd of iemand pepernoten voor me kan inkopen hahaha! Wel die van Bolletje, want die zijn 't lekkerste! (Vind ik dan) Ga ze eind deze week toch ophalen. ![]()
Nu eerst even een lekkere kop koffie en een glas verse jus d’orange. De rest staat weer op de bar!
Hier is het SCHITTEREND weer! Het wordt later vandaag 20 graden en we hebben een strakblauwe lucht. Perfecte dag om naar het buitenhuis van familie te gaan! Wat heb ik het toch slecht hier hahahaha! ![]()
Column komt later vandaag, vermoedelijk vanavond pas.
Fijne zondag allemaal!
Liefs,
Carolina
Hebben jullie trouwens die clip van dat pepernotenlied al gezien en beluisterd?! Werden jullie er ook niet supervrolijk van. Sorry, als je nu in het café komt, dan staat de muziekinstallatie misschien wel erg hard… Maar ik vind 'm dan gewoon ook errrrug leuk! Hihihihi!
Bekijk HIER de clip
en lees dan hieronder de tekst
PIET TORERO – HET PEPERNOTENLIED
Zing ‘t ‘s zomers op de playa
Dat is spaans voor een mooi strand
Zing ‘t ’s winters in Holanda
Mooi woord voor Nederland
Zing ’t als Sinterklaassie jarig is
Bij vreugde en verdriet
‘t Zit in m’n kop, ik zing altijd
Het pepernoot, het pepernoot, het pepernoot, het pepernotenlied
REFREIN 2x