Wereldwijzer.nl Reiscafé - Kletstopic!

Kevin (Pindonoot) is de nieuwe beheerder van het Zuid-Afrika forum!

euh,… dan denk ik dat ze OF hier ook hard wegrennen OF de migratiepolitie erbij halen voordat Piet en Sint aan wal raken omdat ze denken dat het wederom vluchtelingen zijn die illegaal de VS willen bereiken.

Maar ik zou het wel leuk vinden… pepernoten in Guatemala (waarom heb ik dat niet in mijn koffer gestoken??)

grin Dat is dus een tip voor volgend jaar, Igor, voor op je verlanglijstje. Of wellicht kan iemand je nog wat toesturen!

Zouden er na Sinterklaas nog wat pepernoten over zijn? Ik ben het weekend daarna in NL en zou wel wat bolletje pepernoten lusten!

Nu lekker een dagje vrij, dus eerst beginnen met verse jus d’orange en koffie! Wil er nog iemand?

Liefs,
Carolina

Zo, ik heb een grote kan verse banenen milkshake op de bar gezet.
Wie wil kan nemen! Proost!

Liefs,
Carolina

Hmmmm…tis jammer dat ik die bananen milkshake nu pas zie staan…inmiddels hebben de fruitvliegjes er al bezit van genomen…helaas…

Tis vandaag weer rustig in het cafe ! Iedereen weer hard aan het werk ?!

Voor de liefhebbers heb ik weer Thaise kipkoekjes op de bar staan…mijn vriendin heeft er heleboel gemaakt voor mijn afscheidsfeestje op werk en ik heb haar dus wat extra laten maken voor het WW-cafe…enjoy !

Mmmmmm lekker hoor Dave! Dat mag je vriendin wel vaker klaarmaken! Ik heb heerlijk de hele middag geborreld en nu die thaise koekjes, dat smaakt goddelijk! :smiley:

Ik ga nu weer even over op fris. Kan ik nog iemand wat inschenken? Mag ook iets anders zijn dan fris hoor! :slight_smile:

Liefs,
Carolina

Goedemorgen! Er is weer verse jus d’orange en ook koffie! Mmmm, die sinaasappelen zijn echt super lekker nu, beetje zoetig!

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Carolina

Goedemorgen! Zo, lekker wat koffie en verse jus d’orange! Neem ook wat als je wilt, er is genoeg!

Liefs,
Carolina

Zo, het is alweer laat. Het is er vandaag helaas niet van gekomen om mijn column te schrijven, doe ik morgen! Nu nog even een slaapmutsje en dan naar bed!

Sweet dreams allemaal!

Liefs,
Carolina

Weltrusten Caro…
Ik neem nog wel even een jus d´orange van de bar voordat deze op is :evil:

Thnx Igor! Heb heerlijk geslapen! Nu is er weer koffie en verse jus d’orange!
Mmmmmm, dat is toch wel een erg lekker begin van de dag!

Liefs,
Carolina

Koffieeee !!! Daar ben ik wel aan toe vandaag, heb een ingewikkelde dag voor de boeg en denk dat koffie me daar wel bij gaat helpen…

Heeft iemand al verteld dat het ongelooflijk mooi en heel warm weer is in Guatemala… het droge seizoen is aangebroken en het gaat de komende 5 maanden niet meer regenen… alleen maar zon, zon, zon en zon! :slywink:

Tsssss… en dat ga je ons eind November vertellen? :tssk:

Bedankt hoor!:mad:

Jaja, bij ons in Nijmegen is het ook elke dag 30 graden en alleen maar zon. Heerlijk gewoon.

NOT

Hahahahahahha, lekker hoor Igor! Nee, 30 graden is het hier zeker niet en de regen is denk ik ook nog niet voorbij, maar op dit moment is het wel helderblauw overdag en dat is ook prettig.

Mijn column staat nog niet echt op papier… Spijt me echt, maar ben niet veel thuis nu en áls ik thuis ben, ben ik een beetje afgeleid… Nieuw computerspelletje dat toch wel erg leuk is… :o blush

Hihihi

Zal 'm wel zo snel mogelijk posten hoor!!!

Nu ff een glaasje fris!

Liefs,
Carolina

Beste Igor,

Zojuist even de regendans uitgevoerd…binnen afzienbare tijd zal er een stortbui jouw kant opkomen…

Zo, doe me nu maar een cappucino’tje…heb ik wel verdiend na een dag werken… Morgen m’n laatste dag werken bij Kuoni Nederland :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: Vrijdag begin ik met m’n nieuwe job !!! :smile: :smile: :smile:

Hahahahaha Dave, is niet erg hoor… van mij mag er met deze temperaturen gerust een stortbuitje vallen, want ik weet dat het na die ene stortbui van jou toch weer droog en warm voor lange tijd wordt.

Hahahahaha, ja, dat kan ik me wel voorstellen! Dat een stortbuitje dan juist wel aangenaam is! Je hebt het maar goed daar Igor! :slight_smile: :wink:

Zo, hèhè, ik heb net column 35 gepost. Had niet zoveel inspiratie, dus heb me toch maar weer laten beïnvloeden door mijn werk hahaha. :slight_smile: Tja, dat krijg je als je zo afgeleid bent door een nieuw computerspelletje. Maar ja, 7 Sins is dan toch ook wel errug leuk!

Nu lekker een een glaasje sherry!
Lust er nog iemand iets?

Liefs,
Carolina

Goedemorgen! Er is weer koffie en verse jus d’orange!
Mmmmmm, heerlijk!

Liefs,
Carolina

Goede avond…ik zal wel ff verse koffie zetten, het zal inmiddels niet echt meer smaken, maar toch bedankt.