gooit de koffie van 2 dagen geleden weg en zet snel een nieuwe verse pot
Zijn er hier nog van die lekkere bruine broodjes gezond te verkrijgen? ![]()
Hmmmm…uitgestorven hier…
Carolina is dus nog niet terug in Spanje ???
morgenochtend zal er weer verse jus en koffie klaar staan heb ik van haar begrepen…
Een goedemorgen allemaal! Ik is weer terug uit het koude (maar toch wel mooie) Nederland! Niet dat het hier nu zoveel warmer is overigens… Nou ja, overdag wel, maar 's avonds, 's nachts en 's ochtends is het behoorlijk koud, zeker door het ontbreken van verwarming in huis. Brrrrrrrrrrrr!
Sweet dat jullie me zo gemist hebben hihihi!
Zal nu eerst gelijk maar beginnen met de koffie en verse jus. Ik zet respectievelijk ook een pot en kan op de bar, dus tast toe! Mmmmmm, er gaat niets boven een kop koffie en een groot glas verse jus d’orange in de morgen!
Aan de column ben ik dus (nog) niet toegekomen, hoop dat het vandaag nog wel lukt, maar moet hier nog wel het een en ander opruimen…
Tot straks!
Liefs,
Carolina
Heeeejjj die Carolina,
Fijn dat je er weer bent, eindelijk weer verse jus! :biggrin:
Ik ben benieuwd naar je nieuwe column.
Groeten,
Xander
Hij staat online hoor! Zie HIER! ![]()
Zo, nu lekker even een frisje! Vanavond lekker een avondje thuis relaxen!
Is wel errug aangenaam na die heerlijke, maar drukke dagen in NL! ![]()
Liefs,
Carolina
Buenos días! Of te wel: een goede morgen! Er is weer koffie en verse jus d’orange! Ik neem lekker een café con leche en uiteraard mijn dagelijkse glaasje verse jus.
En trouwens, ja Igor, ik neem die sinaasappelen inderdaad zelf mee naar de bar. Voor een kannetje heb je er toch wel een aantal nodig, meestal heb ik voor 2 dagen aan sinaasappelen bij me.
Enjoy!
Liefs,
Carolina
Zooo, een goede avond. Ben net terug van een gezellig bezoekje aan de ouders van mijn lief. Uiteraard ging kwamen daar wat tapas en wijn op tafel, heerlijk! Nu dus thuis en ben wel toe aan iets lekkers na.
Dusssss… Er is koffie en amaretto! Persoonlijk drink ik de amaretto het liefst ernaast/erbij, maar als je wilt, in de koffie kan natuurlijk ook, er is slagroom! (die heb ik uiteraard wel gewoon op de koffie! ;))
Liefs,
Carolina
Goedemorgen, er is weer verse jus d’orange en koffie!
Mmmmmmm, dat smaakt toch goed, zo 's ochtends vroeg!
Liefs,
Carolina
Goeienavond deze avond,
Nog meer liefhebbers voor een lekker biertje, wijntje of iets sterkers ?!
Kijk uit met de bitterballen…ze kunnen nog erg warm zijn…
Ooooh, bitterballen! Heerlijk! Kan ik mooi die mini kroketjes en frikadelletjes van Mora nog even in de vriezer liggen hier!
Bewaar ik ze voor een andere keer.
Ik lust er wel een glaasje wijn bij. Doe maar droog wit, dank je!
Liefs,
Carolina
schenkt droge witte wijn in voor Carolina
Alsjeblieft Carolina, en proost ! Alvast een toast op hopelijke prettige kerstdagen en een goed uiteinde !
Hmmmm…mini-kroketjes ! Die gaan er tzt ook wel in…
Ik hoop wel dat Xander of Jeroen binnenkort weer op persreis moeten naar Frankrijk ofzo, want de wijnvoorraad is bijna op…
Tegen de kerst kunnen ze misschien ook Gluhwein proeven in Duitsland en daar ook enkele vaten van meebrengen ![]()
Een goede morgen! Dat glaasje wijn had heerlijk gesmaakt Dave! En die bitterballen ook! Natuurlijk komen de mini kroketjes nog op de bar, maar niet alles te gelijk hoor!
Nu maar weer eens beginnen met een heerlijke kop café con leche en een glas verse jus. Je kan de koffie en de jus weer afpakken van de bar! Smakelijk!
Liefs,
Carolina
Wederom een zeer goede morgen gewenst! Het is weer zondag! Ik ga vandaag een heerlijke dagje tegemoet. Het wordt prachtig weer, strakblauwe lucht, een zonnetje en een graad of 18. En verder hebben we een nog leuke dingen op de agenda staan voor later vanmiddag.
De column zal vanavond laat pas komen, want ik denk dat ik ga schrijven over hetgeen ik vandaag ga zien hahaha.
Nu in ieder geval eerst café con leche en verse jus d’orange. Als je ook wilt, het staat op de bar!
Liefs,
Carolina
Verdorie, het is later geworden dan ik gedacht had!
Kom er nu dus ook niet meer aan toe om m’n column te schrijven… Daarbij, ben er ook niet helemaal zeker meer van of het gaat worden wat ik vanmorgen dacht, heb nu toch een iets ander concept in m’n hoofd… Beter even een nachtje over slapen, lijkt me…
![]()
Weltrusten allemaal! Morgen komt de colum zeker!
Liefs,
Carolina
Knock knock… goed dat het café altijd open is.
zoekt de lichtschakelaar rechts van de deur en knipt de eenvoudige spotjes boven de bar aan
Zo even terug naar buiten… ben zo terug
sleept een krat met mango´s en een krat met ananas naar binnen
Carolina, ik weet dat je je eigen sapcentrifuge meeneemt, zou ik daar even gebruik van mogen maken om verse mangosap en ananas-licuados van te maken?
kijkt om zich heen… het is nog vroeg blijkbaar
Ik zal de 2 kratten onder de bar schuiven, wie wilt tast maar toe. Voor mij is het tijd om een paar uurtjes te gaan slapen.
Weltrusten allemaal en Goedemorgen Europa!
Een goede morgen! Ooooh, heerlijk Igor! Dat smaakt goed na mijn dagelijkse glas verse jus! Die pers mag je altijd gebruiken hoor, daar staat ie voor. Nou, ik zet mijn kan verse jus d’orange ook op de bar en uiteraard de kan koffie. Zelf sla ik de koffie even over, hou het bij sapjes. Volgens heet dat nadorst waar ik last van heb deze morgen hahaha!
Column komt, geef me even om wakker te worden… (Even is een relatief begrip, zéker hier in Spanje!)
Liefs,
Carolina
slurpt kan koffie in één keer leeg