hallo,
ik ben van plan om in het najaar van 2012 te gaan reizen, nu ik over deze wereldtickets heb gehoord en gelezen lijkt me dit idiaal om makkelijk van de ene naar de andere locatie te gaan.
alleen vroeg ik me af of je een wereldticket zelf samen kunt stellen, bijvoorbeeld van Amsterdam/Londen-New York-Los Angeles-Hawai-Hong Kong- en dan over het land naar Singapore om vanuit daar weer terug naar het koude Europa te vliegen.
heeft iemand misschien een link waarbij je de beschikbaarheid en prijs van zo’n reis kan zien?
Nee voor een around the world ticket kun je vaak bij reisbureaus terecht. Je kunt bijv wel voorbeelden zien op http://www.kilroytravels.nl/ & www.worldticketcenter.nl
Je kunt ook denken aan losse tickets boeken…iets meer uitzoekwerk. Maar je bent flexibeler en vaak ook goedkoper uit.
Wij hebben een aantal weken geleden ook een soort wereld ticket geboekt. (Malawi,Botswana, (met de auto Namibie, Zuid Afrika) Australie, Nieuw Zeeland en Singapore.
Zijn bij Kilroy travel in Utrecht geweest, maar uiteindelijk geboekt via world ticket center. (Kilroy was ruim 1000 euro duurder) Ik denk dat je het beste een mail kan sturen. Zo heb ik het ook gedaan. Je geeft dan je bestemmingen aan en zij kijken welk type ticket voor jou het voordeligst is. Misschien als ik alle tickets los had geboekt dat ik een paar 100 euro goedkoper uit was geweest (maar hier ben je dan zeeen tijd mee kwijt). Maar nu weet ik zeker dat alles goed geregeld is (incl visum). Correspondentie via de mail verliep erg snel en soepel. Goede ervaring dus met worldticketcenter. Succes!
Groetjes Carly.