informatie over wereldreis maken en uitstippen
Hallo W,
Wil je graag helpen, maar kan je AUB wat meer informatie geven.
Welke periode, welke route enz.
Kan je dan naar een forum verplaatsten waar je vragen beantwoord gaan worden.
gr.
Ton.
Ben wel op zekere ouderdom…wil genieten …periode doet er niet toe…wil landen zien dewelke ik nog niet heb aangedaan …zoals Japan…Australië…Peru…zo maar lukraak genoteerd hoor…Waaraan ik ook plots denk…steden dewelke niet te veraf liggen van de luchthavens…en eventueel Airbnb mogelijkheden …Veel vragen in één keer zeker !
Toch bedankt om eventueel verder wegwijs te geraken in mijn zoektocht !
Ik zou zeggen begin met een checklist met landen/plekken die je zeker wilt bezoeken en een lijst met die je eventueel ook wilt bezoeken
Pak dan de kaart er bij en schets langs (een deel) een route
Dan heb je in ieder geval een begin
Het werd reeds gezegd maar inderdaad… Maak eerst een lijstje met plaatsen/landen die je zou willen bezoeken.
Ik zie dat je Peru aangaf als één van de landen waar je interesses naar uitgaan. Peru is inderdaad heel boeiend, maar hoe lang zou je graag willen reizen?
Het minimum als je toch wel wat wil zien is drie weken, het kan ook op minder maar dan moet je keuzes maken. Denk je aan maanden, dan kan je alle hoogtepunten zien en zelfs 1 of meerdere landen erbij nemen. Of verschillende continenten als je echt een wereldreis wil maken, alles hangt af van je tijd en budget.
Om nog even terug te komen op Peru, het is een land met zowel kust, als bergen en jungle (de Amazone), dus het biedt veel variatie en bovendien kan je er één van de 7 wereldwonderen bezoeken, de fameuze Machu Picchu! Als je die kan meepikken, toch wel een aanrader naar mijn mening ![]()