Wereldreis Nov. 2004

Ik ben van plan om november volgend jaar op wereldreis te gaan. Mijn voorkeur gaat vooral uit naar Azie, daar wil ik voornamelijk gaan vertoeven. Zijn er mensen die ook in die periode van plan zijn om op reis te gaan? Misschien kunnen we ideeen uitwisselen, of samen een stukje reizen. Ben van plan om mijn reis te combineren met vrijwilligerswerk in Nepal, Indon. of Thailand. Interesse??
louiselichtendahl@hotmail.com

Hoi Louise,

Ik heb ook het plan om in November door Azie te reizen. Mijn eerste interesse gaat uit naar Tibet (het dak van de wereld) al waar ik graag op 22 november mijn 50ste verjaardag wil vieren. Daarnaast wil ik ook graag een tracking doen in Nepal. Ik heb helaas maar zo’n 3 weken beschikbaar en dat is wat kort voor vrijwilligerswerk. Ik zou het fijn vinden om een deel van de reis met een reisgeno(o)t(e) te plannen. Dit zowel voor de gezelligheid als ook om de onkosten lager te houden.
Neem gerust met mij contact op als je mogelijkheid ziet om samen wat te doen.
Wil.melis@stones.com

Hallo louise,
Ook ik ben van plan in oktober te vertekken voor 3 à 4 maanden in de richting van Azie/Australie en misschien via Z-Afrika terug,dat valt allemaal nog te bezien,samen reizen ligt misschien niet voor de hand want mijn leeftijd ligt iets hoger dan die van de gemiddelde wereldreiziger (40),en generatieklovenzalf bestaat voorlopig nog niet voor de reisapotheek!.Maar aangezien we in de zelfde periode in de zelfde richting vertrekken kunnen we elkaar misschien wat bijstaan met de planning,ik zou het in alle geval wel handig vinden!
Grtz,Peter

Ik ben inmiddels al iets verder met mijn plannen. Ik ga voor een hele kleine organisatie engelse les geven op bali voor 3 maanden. Erg veel zin in! Daarna ( het zal dan wel eind feb. 2005 zijn) wil ik via Java, Sumatra, Singapore en Maleisie uiteindelijk in Thailand aankomen. Mocht ik nog tijd en geld overhouden staan Laos en Vietnam ook nog op mijn lijstje. Zijn er gezellige, ondernemende mensen die in die periode ook in Azie vertoeven? Laat het me weten!

groet louise