Azie winter 2011/2012

Hallo allemaal :dag:

Heel graag zou ik dit jaar in november/december richting Azie willen.
Mijn plannen zijn serieus maar nog vaag, voornamelijk omdat ik alleen zou moeten gaan en nog helemaal geen ervaring heb buiten Europa.

Ik wil reizen, eventueel in combinatie met vrijwilligerswerk en/of meditatie en yoga plekken.
Ik ben beschikbaar van november tot maart en wil ergens in deze periode dus een mooie reis gaan maken.
Omdat ik het toch een beetje te spannend vind om alleen te gaan, zoek ik mensen die hetzelfde plan hebben.
In ieder geval om samen het avontuur te starten en later eventueel je eigen weg te gaan… Dus laat even een berichtje achter, dan kan ik altijd meer achter grond informatie geven :slight_smile:

Groetjes!

Hoi Nadine,

Leuke ideeen lees ik! Ik ook ben al heel lang van plan om lekker te gaan reizen in azie.
Ik wil eind december 2011 of begin 2012 beginnen in azie, de landen die ik graag wil zien zijn vietnam cambodja, indonesie, malysie maar plannen zijn er natuurlijk om gewijzigd te worden, ik ben open voor andere landen en ook misschien wel een ander wereld deel… Dus ik hoor t graag.
Als het maar gezellig is en dat er veel te zien mag zijn.
Yoga heb ik nooit gedaan, maar moet alles toch een keertje geprobeerd hebben:chin:
Welke landen zit je aan te denken? anders heb je een email adres dan zouden we eventueel meer informatie kunnen gevem.

x Laura:dag: