Ik wil de laatste week van dit jaar richting Azie vertrekken voor 4 weken.
Thailand ben ik al geweest met een rugzak, dus dit keer wil ik een ander land/andere landen ontdekken.
wie heeft er vergelijkbare plannen??
Ik ben Susan, 30 jaar, woon in den Bosch, single, werk in de jeugdhulpverlening en hou ervan om van het leven te genieten.
Met een backpack betekent dit het land verkennen, de cultuur proeven, maar ook ontspannen en een feestje vieren.
Grappig, ik woon ook in Den Bosch, ben 30 en single! Dit najaar ben ik van plan om een aantal (vier) weken naar Nepal te gaan. Met de backpack. Mijn plan ligt nog helemaal niet vast, dus misschien kunnen we onze plannen wel combineren?
Twee jaar geleden ben ik (toevallig!) ook in Thailand (en Cambodja) geweest. Nu weer een volgende trip aan het voorbereiden.
Ik heb zelf ook soortgelijke plannen (zie mijn oproep http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=115809)
Susan, zit je vast aan de periode die je noemt? Ik heb namelijk het plan om naar Nepal en Noord India te gaan in okt/nov zodat er nog wat festivals aan de gang zijn (o.a. Diwali).
Ik woon overigens niet in Den Bosch Ben wel single en werk net als Susan in de jeugdhulpverlening.
Wellicht kunnen we wat combineren?
Ik kan me dus helemaal vinden in de invulling van reizen.
Vorig jaar ben ik al in Thailand geweest en zou nu het liefst de reis willen opschuiven naar begin dec. richting Indonesië en wellicht Maleisië.
Leuk je oproep. Ik wil zelf het liefst rond november, december of januari voor twee maanden richting Azië gaan om daar rond te gaan reizen. Hoe en wat staat nog niet vast, wel zou ik graag iets langer dan 4 weken weg gaan. Zit jij echt aan vier weken verbonden of kan je ook iets langer gaan reizen door Azië?
Ik ben zelf overigens 32 jaar (voel me een jaartje of vijf jonger) en kom vrijwel wekelijks in Den Bosch (ik kom uit Eindhoven) omdat mijn beste vriendinnetje daar woont. Verder zit ik ook in de zorg, ik werk bij Lunet…
Wat een leuke ideeen allemaal…al ben ik wel een beetje een spuit 11 lol2.
Ik zal me eerst even voorstellen mijn naam is Eva ik ben 29 jaar en woon in Alphen aan den Rijn. Ik wil in januari graag ongeveer een maand naar vietnam/ cambodja/ Laos of iets van dat. Andere leuke bestemmingen in Azie zijn natuurlijk ook prima. Heb geen idee of jullie al echte plannen hebben?
Ik ben al 2x in Thailand geweest dus daar hoef ik ook niet meer zo nodig heen.
Lijkt me leuk wat van jullie te horen.