Rond november 2011 richting Azie wie wil er gezellig mee!?

Hallo medereizigers!!!

Ik ben een 24 jarige meid die hopenlijk dit jaar afstudeerd!!En dan wil ik graag nog een paar maandjes reizen. Eerst dacht ik ik wil naar australie, maar door mij meer te verdiepen in de landen ben ik enthousiast geworden over azie. Waar en hoe precies weet ik nog niet maar ben wel van plan om meer landen te bezoeken.
Ik ben sportief, houd van een feestje en vind het leuk om dingen te zien!!

Vooral genieten en lol hebben is dan ook wat ik wil. Dit doe ik liever met iemand dan alleen. Spreekt jou dit aan!?laat dan wat van je horen en kunnen we kijken of we samen een planning kunnen maken, of gewoon kunnen kijken wat we gaan doen!!!

Groeten Wendy

hey there, yessica hier. 25 jaar en kom uit drenthe

zag je berichtje op ww, en dacht yes, dat moet ik hebben.en dan ben jij al lekker goedkoop die kant op en al 19 dagen voorzien en kan jij evt vanaf daar verder trekken

heb een reis op het oog van30-31 okt 19 dagen bali voor 880 euro (zonderverzekering want heb ik doorlopend en boekingskoesten2.50)

wel lekkerlow budget want mijn ervaring is dat je maar weinig op je kamer te vinde bent en het leven daar is ook suuuuper goedkoop.

er zijn op bali zoooooveeel mooie dingen te doen-zien, like olifanten safari lijkt me zooooo gaaf. maar atuurlijk nog veel meer.

hou ook van gewoon lekker relaxen, go with the flow en het hotel ligt in het bruisende nacht leven dus af en toe keertje stappen moet ook goed komen.

lijkt het je wat hoor ik graag van je, mijn vriendinnen hebbenallemaal kinderen of geen geld en ik wil ook wel wat vaker dan 1 xper jaar op vakantie

dus vandaag… let me know grtz

Hoi Wendy!
Jou berichtje spreekt me wel aan:) Ik hou ook erg veel van reizen, veel dingen zien en af en toe een feestje en op het strand liggen!
Maar eerst iets over mijzelf: Over anderhalve week ben ik 22 en ik ben eind mei afgestudeerd voor mijn studie pedagogiek. Op dit moment zit ik al in Azie, Vietnam, Ho Chi Minh stad! Ik doe hier een HIV/AIDS project via aiesec. Op 22 oktober is het project afgelopen en wil ik verder reizen tot 28 november. Ik wil graag naar het noorden van Vietnam, Laos en Cambodja.
Als dit je wat lijkt en jij ook rond eind oktober in Vietnam wil zijn, laat het me dan weten! Dan kunnen we kijken of we misschien samen willen reizen!
Groetjes Carlijn