Azie half 2010,Rondreis, avontuurlijk, genieten, culturen, mensen

Hallo,

IK zal me eerst voorstellen, Ik ben Mark 23 jaar en kom uit Oosterhout omgeving Breda,

ik ben van plan om half 2010 te vertrekken voor onbepaalde tijd naar Azie om daar rond te reizen door zoveel mogelijk landen,
Thailand, Combodja, Laos, Vietnam, Malaisie, Indonesie etc etc.
eventueel nog door naar Australie, maar alles staat nog open, als de zon er maar schijnt!

wie heeft er ook al eventueel gedachtes/plannen om tegen die tijd te gaan?
Ik ben van het backpacken, dus leuke backpackers hotels etc waar je meer reizigers tegenkomt en meer contact met lokale bevolking hebt,

verder ben ik niet vies van een dagje raften, jungle in etc etc maar dagje sightseeing hoort er natuurlijk ook.

Laat het me weten als je ook zulke plannen hebt om samen, gedeeltes samen te reizen

groeten Mark

Hallo Mark,
Ik ben Laura, 20 jaar. Ik ben in Juni klaar met mijn opleiding en ben dan ook van plan om naar Azie te gaan en door te reizen naar Australie. Ik wil zo veel mogelijk zien! Ik zit er zelf aan te denken om iets na September te gaan omdat ik op die manier voldoende kan sparen. Wanneer is jou planning om ongeveer te gaan?
Liefs Laura

Hey Laura,

mijn planning is om rond mei die kant op te gaan, verder nog weinig exacte plannen, maar ik wil zo lang mogelijk blijven en zo veel mogelijk zien en doen,

wat studeer je momenteel en waar kom je ergens vandaan?

groeten Mark

Hi Mark…

Mijn dromen lijken er precies op… helaas is mei niet haalbaar voor mij!
Woon momenteel in Engeland… ga ongeveer eind april terug, helaas heb ik dan nog niet genoeg geld om deze droom werkelijk te maken…

verder ben ik niet vies van een dagje raften, jungle in etc etc maar dagje sightseeing hoort er natuurlijk ook.

Hier ben ik zeker ook niet vies van…:slight_smile:

Ik hoop dat je een geweldige reis gaat hebben…
als je je plannen veranderd, laat het me weten?

hey annemarije,

mijn plannen zijn waarschijnlijk gewijzigd, als ik door de selectie kom ga ik van de zomer 3 maanden werken op een zomerkamp in amerika, maar als ik terug kom met nog een leuk budget wil ik alsnog richting azie gaan, dit zal rond september oktober zijn denk ik,
misschien dat je dan ook een leuk budget bij elkaar hebt. want ik wil nog steeds naar azie toe.

groeten Mark,

hey mark,

ben benieuwd of je door de selectie bent gekomen…
zit er namelijk steeds meer aan te denken om mijn baan op te zeggen en te gaan reizen… zou dit dan ook ongeveer vanaf mei willen doen en dan tot eind augustus om dan in september een of andere studie te gaan doen…

xx patricia

heyz,

Ik moet nog het een en ander invullen betalen etc etc, dus nog geen idee,
maar ik neem aan dat het allemaal goed gaat komen,
eerste ffkes 2,5 week naar india toe vanaf volgende week:d

Hmm zit je op de New Business School Amsterdam haha!?

UHMM nee, hoezo?