Ik zou me even voorstellen. Ik ben Laura, 20 jaar.
Ik ben eind juni 2010 klaar met mijn opleiding. Ik zou dan graag willen sparen voor een rondreis door Azie (Cambodja, Thailand, Vietnam, Laos, Indonesie etc… ) ook zou ik misschien daarna nog door willen reizen naar Australie. Ik ben van plan om rond eind september oktober 2010 weg te gaan. Ik zoek iemand die gelijk met mij ongeveer wil reizen. Vooral in het begin is het prettig om samen te zijn. heb je interesse en heb je beetje de zelfde plannen, neem contact met me op.
Hi Laura,
Ik ben Marlies, 21 jaar en ben als het goed is begin juli klaar met mijn opleiding. En wil ook rond dezelfde tijd als jou weg. Concrete plannen heb ik nog niet maar Thailand door reizen en dan door naar Australië heb ik in mijn hoofd.
Laat me maar weten wat jou plannen zijn!
Ik heb ook geen concrete plannen. Ik heb voor mezelf wel een aantal plekken waar ik naar toe zou willen maar nieuwe ideeen zijn altijd welkom. Ik zou het alleen prettig vinden om misschien vooral in het begin samen te reizen, zodat het allemaal wat makkelijker is omdat je natuurlijk niet weet waar je precies terecht komt.
Als je interesse hebt, [EMAIL=“lauraspexgoor@live.nl”]lauraspexgoor@live.nl
zou je me toe kunnen voegen of kunnen mailen!
Liefs Laura