Reisgenootje gezocht voor een rondreis door Azië

Hallo allemaal!
Ik ben Laura, ik ben 18 jaar en heb vorig jaar mijn vwo afgerond. Omdat ik nog niet weet wat ik wil gaan studeren en graag wil reizen heb ik gekozen voor een tussenjaar. Nu zou ik graag naar Azië willen gaan, alleen liever niet in mijn ééntje. Ik wilde graag 3/4 maanden gaan en dan rond januari/februari vertrekken. Ik was van plan eerst 2-3 weken vrijwilligerswerk te doen en de rest van de tijd rond te reizen door verschillende landen (Thailand, Laos, Vietnam, Indonesië?) Het lijkt mij heel leuk om dit samen met iemand te doen, vandaar deze oproep!
Als jij bijvoorbeeld geen vrijwilligerswerk wilt doen, kunnen we elkaar misschien ergens ontmoeten? Lijkt het je wat om te kijken of we misschien (een deel) samen kunnen reizen? Dan hoop ik wat van je te horen!
Groetjes Laura

Hoi Laura,

ik ben 19, heb ook mn vwo afgerond, en begin in januari aan 5 weken vrijwilligerswerk in Sing Buri. De eerste twee weken ervan zijn oriëntatie. Hierna ga ik naar Chiang Mai, rechtsaf ri. Laos, verder naar Vietnam, terug naar Luang Prabang en langs de Mekong ri Cambodja. Uiteindelijk kom ik uit in Indonesië. Dit wel in een tijdsbestek van 6 maanden. Wellicht kunnen we daar meeten?

Hoi Laura en Markied,

Ik ben van plan de eerste week van januari te vertrekken naar Bangkok. Ik wil ook in januari die orientatieweken gaan doen. Daarna nog wat vrijwilligerswerk, maar niet via een westerse organisatie, dat is zo belachelijk duur! Daarna nog 3 a 4 maanden rondreizen door Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam. Ik ga proberen een beetje een middenweg te zoeken tussen culturele dingen bekijken, feesten en lekker relaxed rondreizen. Lijkt me leuk om samen wat af te spreken om daar te ontmoeten, of eventueel samen te vliegen?

Groetjes, Mireille

Hey Mireille

Het plan en de landen waar jij heen wilt, dat is eigenlijk precies wat ik ook wil gaan doen! Eerst een aantal weken vrijwilligerswerk. Ik ga 17 november naar een open dag van organisaties die vrijwilligerswerk organiseren en daar ga ik kijken waar en wat ik precies wil doen. Daarna wil ik idd nog rondreizen door de landen die die jij noemt. En verder wil ik ook graag dingen zien, doen en lekker relaxen en feesten. Misschien zouden we na die orientatieweken en vrijwilligerswerk kunnen afspreken om vanaf dan verder samen te reizen?

Groetjes,
Laura

Ja top! Zullen we connecten via facebook? Praat wat makkelijker :wink:
Je kan me vinden: Mireille Voorendt

Mochten jullie in de periode van maar tot mei nog in Cambodja zijn dan hoor ik graag!:wink:

Groetjes,

Bert