Azië reisgenootje gezocht februari 2013

Hallo allemaal!

Ik ben Marijke, ik ben 18 jaar en heb net mijn vwo afgerond. Omdat ik nog niet weet wat ik wil gaan studeren heb ik gekozen voor een tussenjaar. Nu ben ik van plan om voor 3 maanden naar Azië te vertrekken en daar eerst 5 weken vrijwilligerswerk te gaan doen (waarschijnlijk: http://www.activityinternational.nl/Thailand/Centraal-Thailand.aspx) en vervolgens nog 2 maanden rond te reizen door verschillende landen. Het lijkt mij heel leuk om dit samen met iemand te doen, vandaar deze oproep!
Als jij bijvoorbeeld geen vrijwilligerswerk wilt doen, kunnen we elkaar misschien daarna ontmoeten?
Ik weet nog niet precies naar welke landen ik wil gaan als er maar veel te zien is :slight_smile:
Lijkt het je wat om te kijken of we misschien (een deel) samen kunnen reizen? Dan hoop ik wat van je te horen!

Groetjes, Marijke

Hoi hoi,

Ik ben Bo, 21 jaar. En ik vertrek 5 januari naar Thailand met travel active. ik ga ook 5 weken vrijwilligerswerk doen tot 9 feb dus.
Ik wil graag ook nog rond reizen, het liefst een week strand eraan vast plakken en misschien iets van andere delen binnen Thailand, en heel graag een tussenvlucht naar Borneo. Dat lijkt me zo gaaf!:slight_smile:
Ik hoor het wel hoe jou planning zit en of het je wat lijkt.

Groetjes, Bo

Hallo Marijke!

Ik ben Bert, 21 jaar en bijna klaar met mijn opleiding onderwijsassistent.
Ik ga ongeveer het zelfde doen als jij. Ik vertrek alleen eind feb. Om vanaf 4 maart tot eind april vrijwilligerswerk te doen in Cambodja. (engelse les). Daarna wil (ook) ik rondreizen;) Misschien is het wat om daar te meeten?

Groetjes Bert:dag:

Hoi Marijke,

Het lijkt mij ook leuk vrijwilligerswerk te doen en Thailand (Azië) te bekijken, weet nog niet voor hoelang ik weg wil, groetjes Floor