Thailand - half november - rondreizen - vrijwilligerswerk

Hallo!

Ik ben Marieke, 26 jaar en ik heb voor de zomer mijn studie ‘Social Work’ afgerond. Voordat ik echt ga werken en ga meedoen aan het volwassen leven in Nederland wil ik voor een paar maanden naar Azië.

Het lijkt me heel fijn om samen met iemand te beginnen in Azie. Ik wil vertrekken rond half november en wil dan voor een week of drie vrijwilligerswerk gaan doen in Noord-Thailand. Heb een leuke organisatie gevonden, waar je niet te veel betaald. 345 euro voor drie of vier weken, inclusief onderdak en maaltijden. Doordeweeks werken op een school en in de weekenden leuke uitstapjes maken!

Wie heeft er zin om met me mee te gaan die eerste drie weken?

Ik sta ook open voor andere ideeën van jou natuurlijk!
Leuke dingen voor januari/februari zijn ook welkom.

Het enige wat voor mij tot nu toe vaststaat is dat ik met twee vriendinnen heb afgesproken in Thailand rond 10 december voor een kleine maand.

Ik hoop op veel reacties :slight_smile:

Groetjes Marieke

Hai Marieke,

Ik ben Anne, 26 jaar en ook van plan om rond half november naar Thailand te gaan! Mijn plannen staan allemaal nog niet vast, ben me nog een beetje aan het oriënteren! Ook dacht ik er zelf al aan om eerst vrijwilligers werk te gaan doen!
Heb jij al een ticket geboekt?

Groetjes Anne

Hey,

nice!
Mijn plannen staan ook nog steeds niet vast.
Heb ook nog geen ticket. Jij wel?
Hoe lang wil jij gaan? Wat zijn dingen die je zeker wil gaan doen in de tijd dat je in Azië bent?

Ik hoor het graag!
groetjes Marieke

hoi marieke!

Ik zouw dolgraag in februari/maart… alvast begin 2011 (van zodra ik de centjes heb uiteraard!) richting azië trekken! Het enige wat me tegenhoud op dit moment is een metgezel. Iedereen in mijn omgeving wil wel maar kan niet dan… en ik wil niet bij de pakken blijven zitten! ik wil dit gewoon DOEN!
Het hoeft vast niet bij thailand alleen te blijven… cambodja, laos, maleisie, indonesie, … lijkt mij allemaal super!

Ik heb zeker en vast nog niets vastliggen… maar ik hoor het graag wat je misschien al hebt!

Oja, misschien leuk om weten :slight_smile: ik ben sofie, 24 jaar, afgestudeerd als SPH/orthopedagogie… wil zeker nog bijstuderen, maar dus zeker niet dit jaar, want dat heb ik vrijgehouden om te reizen! Nu werk ik wel nog zeker tot eind dit jaar… (centjes voor de reis komen natuurlijk niet vanzelf…)

Ik hoor het wel!

groet,

sofie

Hai Marieke,

Ik heb je een privéberichtje gestuurd, had je die nog ontvangen? Ik dacht dat is wat makkelijker, maar misschien heb je hem wel niet gehad!

Maar kan je wat meer over dat vrijwilligerswerk vertellen? Hoe heet de organisatie en hebben ze een site?

Groetjes Anne