Hoi,
Ik ben Karlijn, 20 jaar en studeer Voeding en Gezondheid aan de Universiteit van Wageningen.
Afgelopen zomer heb ik vrijwilligerswerk gedaan in Zuid-Afrika. Komende zomer is het tijd voor een nieuwe bestemming! Ik wil weer vrijwilligerswerk gaan doen, maar dan in Thailand. Ik heb een organisatie gevonden genaamd Volunthai waarmee je engelse les kunt geven op scholen in Noord-Oost Thailand. Op de website www.volunthai.com kun je hier meer informatie over vinden. Het is een heel goedkope organisatie en lijkt me ook betrouwbaar. Voor een maand vrijwilligerswerk betaal je 185 euro. Je slaapt bij een gastgezin en krijgt alle maaltijden van hun. Helaas heb ik niet zo veel tijd en kan ik alleen in de zomervakantie gaan. Ik heb een vlucht gevonden van 1 juli tot 5 augustus voor maar 585 euro. Dit zijn dus 5 weken in Thailand. Hiervan wil ik 4 weken vrijwilligerswerk doen en 1 week dingen bezichtigen, zoals Bangkok en de River Kwai.
**Samengevat:
**Waar?: Noord-Oost Thailand
Wat?: 4 weken vrijwilligerswerk en 1 week sight-seeing
Wanneer?: 1 juli tot 5 augustus 2010
Kosten?: 585 euro (vlucht) + 185 (project) = 770 euro
Lijkt dit je wat en wil je met me mee of wil je er eerst meer informatie over? Laat het me dan weten!
Groetjes, Karlijn