Hoi:
Ik ben momenteel als vrijwilliger aan het werk voor Love Children Club. Het is een prachtig project in noord Thailand in een klein dorpje waar een vrouw met behulp van vrijwilligers de arme kinderen helpt. We geven de kinderen die te arm zijn om school te betalen liefde en les.De kinderen kunnen hier samen spelen en plezier maken en leren i.p.v. alleen thuis zitten. We hebben heel veel plezier met ze!
Als je nou heel veel van kinderen houdt, je een gave hebt die je ze zou willen leren en het heerlijk vind met kinderen te spelen en lol te maken, reageer dan!
Accomodatie etc. kost 6 tot 10 US dollar per dag.
Je kan mij schrijven als je meer informatie zou willen ontvangen!
Hoooi Sanne,
Meer info hierover zou ik graag willen ontvangen,ik ben er erg benieuwd naar.Mijn email is explicitmax@hotmail.com.Ok that`s all for now,bye Xje,Max
Hoi Sanne, het klinkt erg leuk!
Ook ik zou hierover wel meer info willen. Ik ben per augustus op zoek naar werk in het buitenland, dat mag ook vrijwilligerswerk zijn!! (Dan hangt het af van wat ik kwijt ben voor huisvesting en eten!).
Ik hoop op een reactie!!
hoi Sanne,
ik zou wel meer willen weten van dit project,
je kunt me meer informatie toe sturen op mijn e-mail adres: nonke_schik@hotmail.com
bvd.
groetjes nonke
Ook ik voeg me bij de lijst van geinteresseerden die er wel meer over wil te weten komen. Ik werk momenteel als vrijwilliger met kinderen in een achterstandswijk bij San Francisco, maar straks ben ik weer weg en dit lijkt me een geweldige nieuwe kans om met kids te werken
Ik zou heel graag hier meer informatie over krijgen, ben vanaf September op zoek naar vrijwilligerswerk in het buitenland en het project spreekt me erg aan
groetjes
Hai Sanne,
Ik ben ook op zoek naar een organisatie waar ik vrijwilligerswerk tbv kinderen kan doen, het liefst in Thailand. Dit project spreekt mij zeer aan. Zou je mij wat meer info kunnen sturen. Wat houdt het werk precies in en voor hoelang moet je beschikbaar zijn?. Alvast heel erg bedankt!
Groetjes
Maaike
Ik ben hard op zoek naar een plek om een tijdje vrijwilligerswerk te doen na m’n afstuderen in september dit jaar. Ik ben erg benieuwd naar dit project en vroeg me af of je me meer info kan geven (janneke_dielemans@hotmail.com) dus, of me een internetpagina kan mailen, waar ik info kan vinden. Het klinkt in ieder geval erg interessant!
Alvast bedankt,
Ik zou heel graag hier meer informatie over krijgen, ben vanaf mei beschikbaar voor vrijwilligerswerk in het buitenland en het project spreekt me erg aan. Kun je mij wat meer info toesturen.
Graag zou ik bij deze meer informatie willen over het project waar je mee bezig bent. Heb zelf net een half jaar gestudeerd aan ABAC (Assumption University) in Bangkok en zou heel graag terug willen!!!
Hoi Sanne,
Met belangstelling las ik jouw bericht. Graag ontvang ik spoedig meer informatie hieromtrent.
De minder bedeelden in onze wereld krijgen veel te weinig aandacht en kansen. And when I can make that difference…
Zeker als het om kinderen gaat; zij verdienen de wereld!
Alvast bedankt.
Indien mogelijk graag reaktie naar: tbokkinga@zonnet.nl
In het komende jaar, mag ik stage lopen voor de studie die ik volg, Pedagogiek. Misschien kan je, de kinderen wat pedagogische ondersteuning gebruiken?
Eerst wil ik graag wat meer weten, wat de bedoeling is, kosten zijn …
Hoor graag van je,
Groetjes vanuit een regenachtig Nederland
In het komende jaar, mag ik stage lopen voor de studie die ik volg, Pedagogiek. Misschien kan je, de kinderen wat pedagogische ondersteuning gebruiken?
Eerst wil ik graag wat meer weten, wat de bedoeling is, kosten zijn …
Hoor graag van je,
Groetjes vanuit een regenachtig Nederland
Annemieke
Originally posted by Sanne@02-04-2003, 16:42:08
** Hoi:
Ik ben momenteel als vrijwilliger aan het werk voor Love Children Club. Het is een prachtig project in noord Thailand in een klein dorpje waar een vrouw met behulp van vrijwilligers de arme kinderen helpt. We geven de kinderen die te arm zijn om school te betalen liefde en les.De kinderen kunnen hier samen spelen en plezier maken en leren i.p.v. alleen thuis zitten. We hebben heel veel plezier met ze!
Als je nou heel veel van kinderen houdt, je een gave hebt die je ze zou willen leren en het heerlijk vind met kinderen te spelen en lol te maken, reageer dan!
Accomodatie etc. kost 6 tot 10 US dollar per dag.
Je kan mij schrijven als je meer informatie zou willen ontvangen!
Groetjes en Love Sanne **
Hoi Sanne!!!
Wij zijn 2 meiden die erg geinteresseert zijn!! we zijn op zoek naar vrijwilligerswerk voor ongeveer 4 maanden. wen hopen dat dit lang genoeg is.
Laat snel wat van je horen!!!
Lijkt me heel erg leuk en voldoening gevend om die kindjes wat bij te leren en de liefgde te geven die ze niet krijgen. Ben daarom ook erg geinteresseerd.
Zou dolgraag wat meer informatie willen krijgen i.v.m. de kosten om te overleven.