Vrijwilligersproject met kinderen in Thailand

Hoi!

Ben je op zoek naar vrijwilligerswerk in Thailand, maar heb je geen zin om veel geld uit te geven aan een commerciële reisorganisatie als Travel Active of Activity International, dan is dit misschien wel wat voor jou! Ik heb na lang zoeken op www.idealist.com een project met kinderen gevonden in het Noorden van Thailand (40 km hemelsbreed schuin onder Chiangmai) dat mij erg leuk lijkt. Het project (“Love Children Club”) is vanuit een tempel in Meateang opgericht door een Thaise vrouw met een Nederlandse achternaam. Momenteel heb ik via de mail contact met haar. Ik ben op zoek naar iemand waarmee ik samen kan reizen, aangezien ik liever niet in mijn uppie ga. Als je interesse hebt om met me mee te gaan, of als je meer wilt weten over dit project in Thailand, laat het me ff weten, dan mail ik je graag wat informatie en foto’s door die ik uit Meateang heb ontvangen.

Groetjes! Jessy

Hoi jessy!!!
Ik ben dus vanessa (23) En ik ben wel geinteresseerd in dit project. Ik ben op dit moment in australie en kom net terug uit nieuw-zeeland. Op 2 april kom ik aan in bangkok, mijn plan was om 2 maanden door thailand te reizen. Hoelang ben jij van plan om aan dit vrijwilligersplan te werken? Ik moet helaas begin juni weer in nederland zijn. Ik heb net voordat ik ging reizen me diploma gehaald als verpleegkundige. Ik zou het erg leuk vinden als je me wat informatie zou toe sturen. Alvast bedankt!!! groetjes vanes.

Hey Jessy, ik wil ook graag naar Thailand en zie 't ook niet zitten om met zo’n commerciele organisatie te gaan. Ik heb in de planning om in april naar Thailand te gaan en natuurlijk ga ik ook liever met iemand mee dan in m’n uppie! Misschien kunnen we samen gaan… Groetjes Yvonne

Hoi jessy, ik ben zelf al weken op zoek naar een organisatie waar ik niet heel veel geld aan hoef uit te geven om weg te kunnen. Ik wil het liefst van maart tot juni/juli weg en thailand heeft samen met afrika of indonesie mijn voorkeur! ik ben dol op kinderen en wil graag wat voor ze betekenen. Lijkt me erg gezellig om met een reisgenoot te gaan! Zou jij mij kunnen mailen en wat meer vertellen over de plaats e.d? liefs juella :wink:
mijn emailadres:juella62@hotmail.com

Ik ben net als jij op zoek naar vrijwilligerswerk in Thailand zonder dat het mij zelf te veel geld kost. Je berichte spreekt mij erg aan. Als je wil kun je mij bellen. Ik heb zelf geen e-mail adres.

gr Alex
070-3900670

hallo vanessa
wow als ik jou email lees word ik echt jaloers je heb het over australie, nieuw zeeland en alweer over bangkok. hoe doe je dat als ik vragen mag? alleen? of met een organisatie. ik ben zelf samen met mijn vriend op zoek naar werk in het buitenland niet richting australie maat meer naar midden amerika die kant uit. ik ben dit jaar, hoop ik afgestudeerd als verpleegkundige en wil dan graag met mijn vriend weg uit nederland maar hoe pak je dit aan? we gaan in ieder geval 5 feb met spaanse lessen beginnen das al iets kun jij ons helpen? of schrijven over jou ervaring ben heel erg benieuwt!!! groetjes cindy

Hallo,

Klinkt erg leuk dat project met kinderen. Ik heb vorig jaar mijn SPW 4 opleiding afgerond en dit jaar heb ik op een kindergroep gewerkt. Nu ga ik voor drie maanden (17 Feb- 17Mei) naar thailand. Mijn eerste maand aldaar zal ik rondtrekken samen met m’n pa. Daarna ga ik alleen verder, oorspronklijk plan was om rond te trekken, maar zo’n project spreekt me ook wel erg aan. He b je meer info voor me?

Hoop snel van je te horen, als je tenminste niet al weg bent :slight_smile:

Mvg J v/d Velde

hoi jessy

ik ben al een tijd van plan om naar thailand te gaan, maar de laatste tijd was ik aan het twijfelen of ik wel alleen zou gaan en ik denk dat het een stuk gezelliger en veiliger is om met zijn 2en te gaan. ik zou het tof vinden om met je mee te gaan ik ben nu al vrij tot en met augustus dus ik kan gelijk gaan. ook ben ik al 3 keer een maand in thailand geweest en het beviel me heel goed, ik zou graag wat meer informatie van je ontvangen over het project, als je het leuk vindt kunnen we samen gaan.
ik kijk uit naar je reactie
mijn e-mail adres is annemarieschless@hotmail.com
groetjes annemarie

hoi Jessy,

vraagje,
Is er eigenlijk veel (verborgen) armoede in thailand mn in plattelandsgebieden? weet je daar iets van?

mvgr Laurens

Hi, ok was ook zelf van plan met een vriendin van me dit jaar ongeveer juni zo naar Thailand te gaan. Maar we willen natuurlijk niet dat het ons te veel gaat kosten. En vrijwilligerswerk lijkt me wel wat. Ik ben al eens in Kenia geweest en wil later daar vrijwilligerswerk gaan doen na mijn studie. Maar Thailand lijkt me ook wel wat. Kun je me wat info toesturen???

Hoi jessy,

Ik ben heel hard bezig met mijn zoektocht naar vrijwilligersprojecten.
Ik heb inderdaad net informatie gekregen over travel active en activity international maar ja, ik weet net zo goed als jij dat het veel goedkoper kan.
Ik hoop echt dat je reageert en mij informatie zou willen toesturen over het project, want een verre reis maken om mijn studie even te onderbreken is iets wat ik echt heel graag wil.
Ik heb hele leuke en mooie verhalen over thailand gehoord, dus daar ben ik heel erg in geinteresseerd geraakt.
Hoop dat ik iets van je zal horen.

Groetjes Lisette
l.p.m.pels@student.rug.nl

Als je nog iemand zoekt voor in september, mag je die info gerust es doorsturen… want zoals iedereen blijkbaar heeft ervaren, is het echt niet makkelijk om er goedkoop genoeg van af te komen…
greetz

Nele

nelebrusselaers@hotmail.com

Hoi Jessy,

Ik wil deze zomer voor een maand naar Thailand gaan en ik zou graag wat meer informatie over het project willen hebben.
Zou je me de informatie kunnen mailen?

Groetjes Wendy