vrijwilligersproject Thailand

Hoi
Ik ben op zoek naar een leuk vrijwilligersproject in Thailand! Het liefst zou ik iets met kinderen willen doen. Op een klein schooltje les geven…
Heb jij een leuk project gedaan of een adres waar je mij verder mee helpt?
Al vast hartstikke bedankt!
Groetjes Sanne

hey sanne!
ik ben toevallig ook op zoek naar een eventuele job of project in thailand of malaisie…
heb jij al iets gevonden ondertussen? Misschien kan je me op iedeeen brengen?
dankjewel!

Misschien heb je inmiddels al wat gevonden, maar hier is nog een reactie.
Travel Active heeft een project in Thailand.
www.travelactive.nl
kijk ook eens op:
www.activityinternational.nl
www.lst.nl
www.m-en-j.nl
www.afs.nl
www.siw.nl
www.xs4all.nl/~vianl/
www.wep-edu.be

Hoi Sanne, heb al al gekeken op www.joho.nl? De Joho Company heeft, vind ik, wel een heel leuk programma.

groeten,
Prany

Hoi
Ik ben ook nog op zoek naar een reisgenootje!!!
Vooral in het begin; wennen aan de cultuur enz.
Ik ben van plan midden februari te gaan, voor ongeveer 4 mnd. De eerste tijd wil ik dus een beetje wennen door samen met iemand anders te reizen of een project te doen en daarna nog meer van het land verkennen, t.z.t. ook Maleisie, daar weet ik niet zo veel van…
Info uitwissellen kan natuurlijk altijd, ik heb helaas nog niet het ware project gevonden…

Op de site www.orphanage.org en op www.idealist.org staan heel wat organisaties voor vrijwilligerswerk!
Succes!
Ik vertrek wellicht in oktober naar Thailand, Chiang Mai,
om bij een kleine plaatselijke organisatie te werken. Love and care children club(sorry, heeft geen website, staat wel oop Idealist.org)
Het gaat om lesgeven aan straatkinderen en instaan voor hulp op alle gebieden van hun opvoeding.