Ervaring met vrijwilligerswerk Thailand

Hallo :smile: ,

In februari en maart ga ik voor 2 maanden naar Thailand om daar rond te reizen en vrijwilligerswerk te doen.
Ik heb dit via een Nederlandse organisatie geregeld (Activity International). Graag zou ik in contact willen komen met mensen die ervaring hebben met vrijwilligerswerk in Thailand of die wellicht ook iets dergelijks gaan doen.

Groetjes,
Esther :wink:

Jaaa,

Hier steek ik mijn vinger even bij op. Ik ga eind dit jaar vrijwilligerswerk doen voor 3 maanden lang. En dat ook via Activity International. Dus als jij geweest bent, dan kan ik beter maar even wat informatie bij jou vragen… :wink:

Christiaan

Haha owkeej, leuk!!
Zal je t.z.t. wel even mijn ervaringen vertellen dan!

Ciaoooo

ja moet je zeker doen! Ik ben enorm benieuwd naar jouw ervaringen dan…:wink:

Hoi, ik ben vorig jaar naar Thailand geweest, heb vrijwilligerswerk gedaan bij de Thaise organisatie Greenway. Was echt supercool, dus ik kan het iedereen aanraden.
Een belangrijke tip: je bent in Thailand en niet in NL, en de mentaliteit is daar: chill out, morgen kan het ook nog. Als je je daarop wat instelt, lukt het zeker.

Ik ben ook op zoek naar vrijwilligerswerk in Thailand en ik moet zeggen dat de website van activity international me erg aanspreekt! Dus ben ook benieuwd naar jullie bevindingen ervan!

Ik ga in ieder geval as zaterdag naar de info bijeenkomst in Utrecht!

Jullie ooK?

Ik heb al twee werkvakanties naar Thailand (2004 en 2005) georganiseerd en deze werkvakanties zijn de leukste vakanties van mijn leven geweest. Mocht je bepaalde vragen hebben dan wil ik ze wel beantwoorden.

Henk
niphuis@bprc.nl

he hallo allemaal, graag wil ik jullie aandacht vragen voor het project waar ik nu zit, ik ben op dit moment (05-05-2007) bezig met mijn scriptie onderzoek over vrijwilligerswerk. Ik ben dus al aardig op de hoogte van verschillende projecten en de manier waarop deze werken. Een vaste regel geldt altijd, hoe commercieler de organisatie hoe meer geld er blijft steken aan de strijkstok. Kijk daarom liever naar kleinere organisaties, daarmee help je de lokale bevolking veel meer. Het project waar ik nu zit is werkelijk waar briljant. Ik sta persoonlijk voor dit project en het geld (een fractie van dat wat je betaald aan grotere organisaties) gaat rechtstreeks het project in.
Kijk voor meer info op www.lcic-thai.com of contacteer mij [EMAIL=“lennartbecking@hotmail.com”]lennartbecking@hotmail.com

Hallo!

Ik heb afgelopen jaar vrijwilligerswerk gedaan bij de organisatie Elephants & Friends in Thailand. Inmiddels ben ik bestuurslid van de ondersteunende stichting Elephants & Friends in Nederland geworden. Elephants & Friends is een organisatie in Thailand die op komt voor zieke, mishandelde en oude olifanten in Thailand. We zijn momenteel aan het verhuizen met het park en we zijn hard op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden ons te helpen het olifanten park op de nieuwe locatie op te bouwen! Graag wil ik je hier meer over vertellen! Als je geinteresseerd bent hoop ik zo snel mogelijk een mailtje van je te mogen ontvangen! Je kunt vast kijken op www.elephants-friends.com voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,
Lizet Wolters
Bestuurslid Stichting Elephants & Friends