Vrijwilligers gezocht

heyhey Sanne,

Dit klinkt als een heel interessant project, zelf ben ik op dit moment aan het kijken wat ik volgend jaar na mijn eindexamen kan gaan doen. ik wil er heel graag een jaar tussenuit en het liefst in het buitenland vrijwilligerswerk doen met kinderen. Thailand is een vreselijk interessant land en zou daar graag vrijwilligers werk willen doen. graag zou ik wat meer informatie willen krijgen.
groetjes Michelle

Hi Sanne!

Ook ik zou graag wat meer informatie van je ontvangen!

Alvast bedankt!
groetjes,
Jasper

(twinsemvk@hotmail.com)

Kijk hier even voor meer info:
http://users.skynet.be/LCIC/

Ik ben ook zeer geinteresseerd. Ik wil dan ergens in november vertrekken. Wie o wie is dan van plan te vertrekken???

Greetz,
Wim

Originally posted by Arthur Vermeulen@21-04-2003, 01:36:46
** Ook ik voeg me bij de lijst van geinteresseerden die er wel meer over wil te weten komen. Ik werk momenteel als vrijwilliger met kinderen in een achterstandswijk bij San Francisco, maar straks ben ik weer weg en dit lijkt me een geweldige nieuwe kans om met kids te werken **

hey daar ,
zou je me soms een beetje mùeer info kunnen zenden
i.v.m. het werk dat je doet in San Fransico?
zou ontzettend lief zijn,
groetjes,
Vanessa
vscheers@hotmail.com

hey daar"lid",
ik zag dat je vrijwilligerswerk gedaan hebt in San Fransico,
kan je er iets meer over vertellen,
bv is dit via een organisatie,e.d.
groetjes

vscheers@hotmail.com

Heey Sanne,

Ik zou hier graag ook wat meer informatie over willen hebben.
x Monique
(monique_vmegen@hotmail.com)

More information Love Children Club project, Norhtern of Thailand please go to<<http://users.skynet.be/LCIC/&gt;&gt;Thanks Phiengphorn Van Vliet

Originally posted by Sanne@02-04-2003, 15:42:08
** Hoi:
Ik ben momenteel als vrijwilliger aan het werk voor Love Children Club. Het is een prachtig project in noord Thailand in een klein dorpje waar een vrouw met behulp van vrijwilligers de arme kinderen helpt. We geven de kinderen die te arm zijn om school te betalen liefde en les.De kinderen kunnen hier samen spelen en plezier maken en leren i.p.v. alleen thuis zitten. We hebben heel veel plezier met ze!
Als je nou heel veel van kinderen houdt, je een gave hebt die je ze zou willen leren en het heerlijk vind met kinderen te spelen en lol te maken, reageer dan!
Accomodatie etc. kost 6 tot 10 US dollar per dag.
Je kan mij schrijven als je meer informatie zou willen ontvangen!

Groetjes en Love Sanne **

hey

ik wil voor een jaar naar het buitenland,maar door dat k student ben en alleen woon is het een probleem met geld,kan jij me een goede raag geven hoe ik vrijwilligerswerk kan gaan doen in het buitenland?

newleen666@hotmail.com
greetz katleen

Hoi Sanne,
Cool zeg al die reacties en ook ik zou graag wat meer informatie willen krijgen over het project waar je bezig bent!! Ik wil graag in oktober/november van dit jaar ri. Thailand om eerst vrijwilligerswerk te doen en daarna te reizen.
Ik ben benieuwd naar jouw verhalen en ervaringen!
groetjes, Anne Willemijn
(engelsmanaw@hotmail.com)

please visit new website of Love Children International Club www.lcic-thai.com,Phiengphorn Van Vliet

Updat Love Children International Club please visit www.lcic-thai.com Phiengphorn Van Vliet

idem voor mij, bedankt als je ook mij nog iets wil sturen, als je nog mensen nodig hebt tenminste…

Hoe werkt dat inschrijven?

Dag Sanne, je post is echt al van lang geleden, maar ik ben nu op zoek naar iets dergelijks, dus wie weet kun je mij ook wat informatie sturen over jouw ervaringen??

Zou super zijn!!

Groetjes,

Irja
(borrelnoot2000@yahoo.com)

Zou u meer infomatie kunnen sturen sexyhartendiefje@hotmail.com

Hallo,
Mijn man en ik zijn op zoek naar vrijwilligerswerk in het buitenland, maar met onze twee kleinde kindjes (2j en 10maand) lijkt dat heel moeilijk. Misschien lukt het bij jullie wel?

hoi iedereen,

aan degene die interesse hebben om in Afrika, het prachtige Oeganda aan de slag te gaan als vrijwilliger, dit is een zeer interessante website

ik heb zelf voor deze zeer enthousiaste canadese dame die 30 kleine projecten runt, 6 maand vrijwilligerswerk gedaan in een dorp bij een oegandese familie

les gegeven, school opgericht… enzo veel meer

check the website!

groetjes

een oeganda liefhebber

Hallo HalaMadrid,

Elk land is m.i. waarschijnlijk comfortabeler te bereizen met eigen huurauto dan met openbaar vervoer of met de duurdere shuttlebusjes. De overweging om wel of niet een auto te huren zal meestal met het budget te maken hebben.

In Costa Rica kan men een combinatie bus-huurauto maken. Bijvoorbeeld van San José met de bus en de publieke boot naar Tortuguero. Deze reis kan men heel gemakkelijk individueel maken en het is niet nodig om een georganiseerd reisje van 2 nachten daar naartoe te reserveren voor zo’n US$ 300.00 Per Persoon.

In de Lonely Planet en op internet wordt duidelijk uitgelegd hoe men gemakkelijk individueel en spotgoedkoop naar Tortuguero reist vanaf Guapiles en dat stadje ligt trouwens maar 1 klein uurtje rijden van San José af en heeft een direkte busverbinding voor $3 pp.

Daarna zou men met de openbare bus door kunnen reizen naar de Caribische stranden en daar eventueel een fiets huren voor een paar dagen.
Vertrekkend uit Puerto Viejo kan men overwegen om dan pas een auto te gaan huren en comfortabel verder te reizen.
Dit idee scheelt toch al gauw een week autohuur en bovendien is Tortuguero bezocht voor een prikkie.