Maatje gezocht voor vrijwilligerswerk Thailand aug/sept 2010

Hallo allemaal,

In aug/sept 2010 ga ik via de ‘Isan survivor organisation’ voor 4 weken vrijwilligerswerk doen in Thailand (dorp bij Nongkhai) en ik zou het erg leuk vinden om samen met iemand anders daar te gaan werken. Het betreft Engelse les geven aan kinderen op basisscholen. Onderwijservaring is niet nodig, alleen een hoop enthousiasme. Je verblijft bij het hoofd van de organisatie thuis en naast het vrijwilligerswerk worden er allerlei excursies gemaakt (o.a. bezoek aan tempels, jungletocht, meditatiecursus). Het is, als je vergelijkt met andere projecten, erg goedkoop (ongeveer 300-350 euro voor 4 weken).

Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het graag… Kijk ook eens op www.isan-survivor.org

Groeten Inge

Hey Inge!

Klinkt goed. Ik zit ook te denken naar Thailand te gaan, rond Aug/Sept. 2010… Ik wil graag een combi doen van vrijwilligerswerk en reizen… Het lijkt me leuk om naast of na het werken Thailand zelf door te reizen (zowel cultuur en natuur opdoen :slight_smile: ) en wellicht nog Vietnam en/of Laos bezoeken…daar heb ik ook fantastische verhalen over gehoord.

Misschien is die organisatie waar jij het over hebt wel een optie. Heb je al geboekt bij de organisatie of nog niet? Prijs valt inderdaad erg mee en het ziet er ok uit…

Groetjes Ellen