Thailand 4 weken vrijwilligerswerk Januari 2013 Engelse les

Hoi,

Ik ben van plan januari 2013 voor 4 weken engelse les te geven in Thailand. Daarna nog reizen.
De dure organisatie zoals project abroad zijn wel betrouwbaar en je zit ook in een groep Dus gezellig zal je het zeker hebben

Ik wil via SIW een goedkopere organisatie. Je zit er wel alleen en moet veel voor jezelf regelen. Zou het daarom leuk vinden om samen met iemand te gaan doen.

Iemand interesse?

Ik ben zelf een dame van 28 jr met reiservaring (backpacken in Australie en Nieuw Zeeland voor 5 maanden)
Leeftijd maakt niet uit. Dezelfde passie delen wel; reizen en je willen inzetten voor een bijdrage aan de samenleving.

Hopelijk hoor ik snel iets

Groetjes Sunita

Hoi,

Mijn naam is Esther de Vries en hoop eigenlijk dat jij mij verder zou kunnen helpen!
Ik ga 17 november met mijn zoontje van bijna 3 naar Pattaya, Phutara voor een maand en wil daar heel graag hulp gaan bieden aan een wees/kindertehuis. Nu heb ik daar een eigen onderkomen, alles is en word daar voor ons verder geregeld. Hoop alleen voor ik daar aankom al iets te hebben gevonden waar onze hulp nodig is, weet jij misschien iets daar in de omgeving? Hoor het graag van jou, alvast bedankt en maak er een mooie reis van in 2013. Gr Esther