Hey!
Ik ben van plan om rond oktober/november 2010 te gaan rondreizen in Azië. Ik wil heel graag naar Camodja, Laos en Vietnam maar de landen staan nog niet echt vast. Ik ben ook van plan om 1 of 2 maanden vrijwilligerswerk te doen in Cambodja via WLS International (Gap Year In Asia -). Ik heb een paar jaar geleden al vrijwilligerswerk in India gedaan en dat was echt een ervaring om nooit te vergeten!
Ik ben bijna klaar met mijn bachelor Psychologie in Utrecht en wil graag een jaar ertussen uit. Ik ken verder niemand die ook vrij heeft volgend jaar, dus ben ik op zoek naar een reisgenootje! Mijn plannen (data/landen) zijn nog erg flexibel, dus als jouw plannen een beetje overeen komen laat dan een berichtje achter 
Liefs Mijke (21 jaar)
He Mijke!
Ik ben ook van plan om vanaf eind oktober naar Azie te gaan. Mijn plan was om rond te reizen door Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam. Van mijn vrienden heeft niemand het geld of de tijd om er een paar maanden tussenuit te gaan. Ik studeer Internationale Betrekkingen in Groningen en aangezien dat niet zo soepel loopt ga ik er even een jaar tussenuit. Vrijwilligers werk lijkt me ook leuk dus ik ga ook even die site bekijken.
Heb je verder al een beetje ideeen van hoe je het aan gaat pakken?
Liefs Roos (19 jaar)
hej hej,
Ik ben gestopt met mijn opleiding en wil in februari starten met mijn nieuwe opleiding. Ik wil graag van half september tot eind december. Rondtrekken in Maleisie en Vietnam. Vrijwilligerswerk voor een maand is ook altijd leuk.
Wanneer precies willen jullie vertrekken?
gr lisa
Hallo,
Ik had een vraag, ik zoek informatie over WLS en was benieuwd of je toen ook naar india bent gegaan met WLS? En hoe dat was? Of ken je misschien iemand die met WLS is geweest?
Alvast bedankt!
Anna
Hey,
hebben jullie al concrete plannen gemaakt?
Ik wil er volgend jaar even tussenuit voor ik verder ga studeren.
Ik loop al een tijdje met het idee om vrijwilligerswerk te gaan doen in azie…
Groetjes Stephanie