Ik ben Esther, 23 jaar en pas afgestudeerd. De reiskriebels zijn komen opzetten en ik wil graag meer van de wereld zien!! :wereld:
De plannen tot dusver: vanaf september 2008 voor een aantal maanden (3 tot 6 maanden) rondreizen in Azie. De landen die ik graag wil bezoeken: Vietnam, Cambodja, Thailand en Laos als er nog tijd en geld is.
Ook ben ik erover aan het denken om wat vrijwilligerswerk te gaan doen, waarvoor ik op de sites van SIW, activity international en travel active aan het rondneuzen ben.
Ik ben nog nooit in Azie geweest en voor langere tijd in m’n eentje rondreizen is ook maar alleen. Daarom ben ik op zoek naar mensen die ongeveer dezelfde plannen hebben en die (een gedeelte) van de reis samen willen maken.
Ik ben Leontine ook 23 en studeer bijna af. Ik heb wat geld gespaard en ik wil heel graag gaan reizen rond september. Alleen is iid maar alleen, lijkt me leuk om een maandje met je mee te reizen. Ik ben ook wel heel benieuwd naar cambodja! Maar eigenlijk weet ik nog niet goed waar ik naar toe wil in september. Vrijwilligers werk lijkt me ook erg leuk.
Nou om eerlijk te zijn zijn er nog niet zoveel plannen behalve dat ik september en oktober graag vrij wil houden en dat ik een gezellig reisgenootje zoek om mee te gaan reizen.
Ik ben nu een beetje aan het bekijken wat me het leukste lijkt, en op dit moment overweeg ik Azie, Australie en the U.S.A., 3 hele verschillende plaatsen ik weet het! En ik ben natuurlijk aan het sparen, zal ik je anders mailen? zullen we anders een x mailen? Jou plannen zijn waarschijnlijk concreter…