Wereldreis Nieuw-Zeeland en omstreken

Hoi Hoi dames/heren,

Ik heb jullie email-adressen via allerlei sites verzameld en ik mail jullie om de volgende reden. Ik ben 24-jarige jongen uit omgeving Eindhoven en in maart loopt mijn contract bij adviesbureau waar ik nu werk (eindelijk!!). Dit komt omdat ten eerste geen werk is en ten tweede het kantoorlovern toch beetje eenzijdig is. Daarnaast heb ik ontzettend veel zin om eens een mooie reis te maken van circa 3 maanden (kan ook meer/minder worden!). Ik zag dat jullie ook interesse hierin hadden en ook omgeving australie/nieuw-zeeland/fiji-eilanden spreekt jullie aan. Daarom: wie niet waagt, die niet wint. Ik wilde eigenlijk alleen gaan, maar ik weet nog niet zeker. Het lijkt me ook leuk om met meerdere, verschillende mensen op pad te gaan!! Mochten jullie al op reis zijn of niet meer gaan of weet ik veel wat, dan komt dit mailtje voor jullie voor niks. Maar als jullie interesse hebben of misschien goede tips. Dan hoor ik het graag! Ik kijk uit naar een eventuele bericht van jullie.

Groeten Hugo

ps…als jullie meer informatie over me willen, mijn ideeen en andere zaken, dan kunnen jullie dat altijd vragen via dit mailadres!!!
:wink:

Klinkt fantastisch! Ik (21) en mijn man (32) willen ook heel graag voor een paar maanden die kant uit, maar het probleem is natuurlijk dat het een zeer kostelijke reis is. Hoe wou je daar rondtrekken? Wat zijn je plannen?

Groetjes Greet

Lijkt me ook wel wat!