ik ben een vrouw van 21 en wil een wereldreis gaan maken, maar zou deze ervaring graag met iemand anders delen m/v maakt niet uit.
ik wil graag met iemand vanaf het begin plannen en alles samen regelen en beslissen hoe en waar we naartoe gaan. mijn voorkeur ligt wel bij zuid-amerika , azie en afrika. voor andere ideen sta ik nog open.
het gaat over een periode voor over 1,5 tot 2 jaar want er moet nog gespaart worden.
ik ben van mezelf vrij rustig maar wl in voor veel avontuur en culturen en wil graag goedkoop reizen en slapen.
als iemand ook met deze plannen rondloopt hoor ik het heel graag
goed plan! wij zijn al onderweg en reizen ook met zin 2-en… voordeel is vaak dat je goedkoper kan slapen omdat je een kamer kan delen Misschien heb je nog iets aan reisgenoten.startpagina.nl ?
heyla meiden,
Ik heb ook zo’n idee om binnen een jaar of 2 naar midden en zuid amerika te trekken. Niet echt de wereld rond, omdat ik tijd wil investeren om de locale mensen te ontmoeten. Er moet inderdaad een ganse voorbereiding voorafgaan. Op dezelfde golflengte zitten is dan ook heel belangrijk.
Ikzelf ben 23 jaar en belgische. In 2007 heb ik maandje india en groot deel van oost europa gedaan. India staat ook nog op mijn verlanglijstje maar eerst L’amerique.
Groeten, tilde
hallo ben jan 19 jaar en zou vanaf begin maart met mijn land rover naar de westkust van afrika gaan.Zou voor 4 maanden wegblijven Ik zou vanuit belgie vertrekken en zo naar daar rijden.Wil je een avontuurlijke reis maken zonder grote investeringen(jeep daktent…)enzie je het ziet zitten mijn reispartner te worden mail mij dan gerust op [EMAIL=“vettigenaupi@hotmail.com”]vettigenaupi@hotmail.com
groetjes jan
Klinkt goed allemaal! Ook ik zou over 1,5 tot 2 jaar weg willen, zodat ik kan sparen.
Low-budget is ook mijn idee. Niet alleen om geld uit te sparen, maar ook omdat ik denk dat je daardoor meer met andere reizigers en de lokale bevolking in contact komt.
Ik heb een heel lijstje met landen waar ik heen zou willen en ben dus erg flexibel.
Het lijkt me ook leuk om alles samen met iemand te plannen.
Ik ben toe aan avontuur en wil veel van de wereld zien, maar net als jij deel ik deze ervaringen het liefst met iemand.
Ik ben trouwens Kim, 25 en werk als leerkracht op een basisschool in Rotterdam.
Hoop van jullie te horen!
klinkt leuk.
ik ben alleen al met iemand anders bezig met wat plannen en elkaar beter leren kennen maar vind het wel leuk om te blijven mailen en wat plannen door te geven want wie weet klinkt het tussen ons wel heel goed.
dus laat maar wat horen als je dat leuk vind
Ik ben zelf ook 25, op dit moment Engelse lerares in China en heb ook het idee om over 1,5/2 jaar de rugzak op te doen en lekker lang weg te blijven. Heb ook ontzettend veel landen op mn lijstje!
Misschien een idee eens te mailen en ideeen uit te wisselen?
Hey
Ik ben een meisje van 21 jaar.
Ik ben van plan om tegen Oktober,November. Te reizen door Argentinië, Brazilië en Peru.
Is er iemand die de zelfde visie heeft?
xxx Anita
[EMAIL=“Anitavorstenbosch00@hotmail.com”]Anitavorstenbosch00@hotmail.com Ik vind het altijd leuk als jullie me toevoegen op msn dan kunnen we altijd praten over wat jullie willen zien in Zuid Amerika. groetjes