hey mensen
wie heeft er zin in om samen met mij (22jr) binnen twee jaar een jaar te gaan riezen??
ik heb al veel dingen uitgezocht voor deze reis, maar zou de rest toch graag samen met iemand verder gaan plannen.
ik heb al veel landen op mijn lijstje staan maar daar kan nog aan gesleuteld worden.
india.sri lanka. nepal. laos. vietnam. cambodje, equador, peru. bolivia. argentinie. zuid-afrika. botswana. zambia.namibie. lesotho. zwasiland.en nieuw-zeeland.
als je ook met de plannnen rond loopt om zo’n soort reis te gaan maken dan hoor ik graag iets van je.
liefs malou
Hoi,
Dit wil ik over 3 jaar gaan doen, dus waarschijnlijk te laat voor jou. Mocht je toch nog willen wachten, dan hoor ik het graag! Jou landen spreken me erg aan, al zou ik erg nog wel een paar aan toe willen voegen, haha.
Jitske.
Ik zou dit alles heel graag doen, maar lijkt me finacieel onmogelijk. Waar halen jullie het geld vandaan? of zijn jullie gewoon rijk geboren?
HaHa, nou in eerste instantie sparen en verder lijkt mij werken in de verschillende landen. Anders is het idd niet te betalen.
hey
3 jaar duurt me inderdaad een beetje te lang. maar wel heel leuk dat je nu al met de plannen rond loopt. heb je al concrete plannen of meer het idee dat je het wil gaan doen?
gr malou