Hoi Larisa,
Moet je ff op onze nieuwe oproep kijken
Azie, Australie, Zuid-Amerika, vertrek 17 juni
Het voorlopige ticket is het volgende:
17/6 Amsterdam - St.-Petersburg
Treinreis
14/7 Peking - Hong Kong
18/7 Hong Kong - Saigon
4/8 Saigon - Hong Kong
4/8 Hong Kong - Bangkok
14/8 Bangkok - Singapore
19/8 Singapore - Denpasar (Bali)
8/9 Jakarta - Perth
8/9 Perth - Darwin
18/10 Melbourne - Sydney
18/10 Sydney - Santiago de Chili
18/10 santiago de Chili - Lima
20/6 Rio de Janeiro - Madrid
20/6 Madrid - Amsterdam
20/6 Amsterdam - Helsinki
20/6 Helsinki - Peking
gr.,
Arjan
Hoi Arjan,
Super plan hebben jullie op de agenda staan zeg!
Het lijkt me leuk om informatie uit te wisselen over het zuid-amerika gedeelte van jullie reis.
Zelf wil ik januari 2009 vertrekken naar zuid-amerika, wil dan ook beginnen met een spaanse cursus liefst in peru( alleen heb ik me laten vertellen dat dit niet de juiste periode is om naar cusco peru te gaan, regenseizoen) de landen die ik zowiezo wil zien zijn: argentinie, brazilie, bolivia, peru en zit er aan te denken om na zuid amerika een tijdje op curacau aan het werk te gaan. Ben 2 jaar geleden op reis geweest naar NieuwZeeland en een stuk van Australie doorgereisd, was erg mooi. Onderweg kwam ik veel andere backpackers tegen ging allemaal heel makkelijk. Toch lijkt het me voor Zuid-Amerika wel prettig om voor bijvoorbeeld Brazillie samen te reizen. Wie weet kan ik een stukje van m’n reis bij jullie aanhaken…
Succes met de voorbereidingen
groetjes natasja ( 22 jaar)
Hoi Natasja,
Laat nog maar een keer iets horen over je plannen. Altijd leuk om je ff op msn toe te voegen.
gr.,
Arjan
Het eerste stuk reizen we met 3 mensen, er is er vandaag nog eentje bijgekomen.
Nu is het: Rens, Nicole en Arjan tot Peking.
Daarna gaan Rens en ik verder.
We zijn inmiddels onderweg. We zitten op dit moment in Vietnam en blijven in deze regio nog wel ff hangen. Dan bedoel ik rond de Mecong-delta.
We houden een website bij van onze belevenissen.
Dit is: www.rensenarjan.waarbenjij.nu
Gr.,
Arjan
Hi Arjan,
ik zag dat Argentinië en Brazilië ook op je lijstje staan. Ik wil graag in nov richting Buenos Aires vetrekken om daar Spaans te gaan studeren en daarna van BA naar RIO reizen en daarna door naar het noorden van Brazilië. WEllicht wel leuk om ergens daar af te spreken?
groet,
Jessica
Hoi Jessica,
Misschien leuk als we bij ongeveer op dezelfde plaats zouden zitten. Maar je als je wilt kun je me toevoegen op msn, kan je op de hoogte blijven waar we zitten.
Mijn Msn-email is [EMAIL=“Quistis___@hotmail.com”]Quistis___@hotmail.com
groetjes,
Arjan