Ik en een reisgenoot zijn een wereldreis aan het maken. Het is misschien leuk om bepaalde stukken met meerdere mensen te reizen.
We hebben een deel reeds erop zitten; treinreis van St. Petersburg naar Peking /begonnen op 17 juni, in Hong-Kong geweest en we zitten nu in Saigon (Vietnam). We houden een website bij, genaamd: www.rensenarjan.waarbenjij.nu De volgende landen/plaatsen zullen wij ook bezoeken in ongeveer de volgende volgorde (Er komen mogelijk nog wel wat landen bij (onder voorbehoud van kleine wijzigingen en met schatting van aankomstdata)):
Laos 1 september
Bangkok 11 september
Singapore 20 september
Jakarta 24
september Darwin 8 oktober (17 november willen we in Melbourne zijn)
Peru (begin januari)(Spaans leren in Cusco)
Bolivia
Chili
Argentinie
Antarctica(begin 2009)
Argentinie
Brazilie
En als er dan nog tijd over is, gaan we misschien nog verder.
Voor mij is het van belang dat er op zo’n rondreis een mooie afwisseling is tussen natuur, cultuur, bevolking, steden, rust, activiteiten, afzien, genieten etc…
Er moet ruimte zijn bij zo’n reis om als iets leuk, mooi, interessant of wat dan ook is; er meer tijd voor uit te trekken. Er moet ruimte zijn voor spontane afwijkingen van het eigenlijke plan. Het zijn, vanuit mijn eigen ervaringen bekeken, vaak de niet geplande, onverwachte gebeurtenissen/momenten/veranderingen die zo’n reis onvergetelijk maken.
Op deze manier probeer ik meerdere reisgenoten (m/v) te vinden, die eventueel interesse en de mogelijkheid hebben om een stuk van deze reis (Azie of Zuid-Amerika of Australie) samen te maken.
Heb je interesse, laat wat van je horen.
Wat vet dat je een wereldreis aan het maken bent! Ik heb helaas maar 4 maanden te besteden en ben rond 23 januari in Peru. Ik zal tot eind april door Peru, Bolivia, Argentinie en Brazilie reizen dus misschien kunnen we een gedeelte samen reizen.
De tijd komt wel ongeveer overeen. Als je wil, voeg me maar toe aan je messenger als je die hebt. Mijne is [EMAIL=“quistis___@hotmail.com”]quistis___@hotmail.com.
Anders kun je me emailen op [EMAIL=“arjan.1974@hotmail.com”]arjan.1974@hotmail.com
Dan kan ik tegen die tijd kijken hoe de reis ervoor staat en of alles nog een beetje via plan verloopt.
Ik zit nu nog in Argentinië en ga naar Chili en hopelijk naar Bolivia. Dus beetje afhankelijk van dat allemaal waar ik rond die tijd ga zijn. Maar grote kans dat het peru wordt, denk ik. Tegen die tijd nog maar eens contact opnemen dan! Ga je helemaal naar zuid amerika is het toch wel fijn om wat nederlanders tegen te komen X
Inderdaad, af en toe is het wel fijn wat Nederlanders tegen te komen. Ik hou je wel op de hoogte over hoe het hier allemaal loopt met die planning en stuur je eind december wel een mailtje.