Rondreis Azie

Ik ben Arjan, ben 33 jaar en wil de komende 1 a 2 jaar veel van de wereld zien.
Ik heb een een tijdje vrij genomen en heb de mogelijkheid om veel te reizen. Dit jaar(en/of volgend jaar) ben ik van plan om Zuid-Amerika, Azie en Australie te bezoeken. De plannen beginnen concrete vormen aan te nemen.

In juni 2008 zou ik graag vertrekken voor een rondreis door Azie. De preciese plannen heb ik nog niet. De exacte plaatsen/lokaties die ik wil zien heb ik nog niet bepaald.
Wel ken ik iemand, die vloeiend vietnamees en Nederlands spreekt, erg goed. Die is in juli en begin augustus in Vietnam. En die is zeker bereid mij en evt. andere mensen een paar weken door het land te leiden.
In september (zeer waarschijnlijk) arriveer ik in Australie. In oktober zal in naar alle waarschijnlijkheid richting Peru of een ander land in Zuid-Amerika vertrekken voor een rondreis door Zuid-Amerika.

Voor mij is het van belang dat er op zo’n rondreis een mooie afwisseling is tussen natuur, cultuur, bevolking, steden, rust, activiteiten, afzien, genieten etc…
Er moet ruimte zijn bij zo’n reis om als iets leuk, mooi, interessant of wat dan ook is; er meer tijd voor uit te trekken. Er moet ruimte zijn voor spontane afwijkingen van het eigenlijke plan. Het zijn, vanuit mijn eigen ervaringen bekeken, vaak de niet geplande, onverwachte gebeurtenissen/momenten/veranderingen die zo’n reis onvergetelijk maken.

Op deze manier probeer ik 1 of meerdere reisgenoten (m/v) te vinden, die eventueel interesse en de mogelijkheid hebben om een stuk van deze reis (Azie of Zuid-Amerika) samen te maken. In Australie reis ik met iemand samen. En ook daar zijn mogelijkheden om de groep uit te breiden.
Heb je interesse, laat wat van je horen.

Arjan

Uiterlijk begin mei gaat de reis geboekt worden; voor zover nodig.

In augustus staat Indonesie op het programma, maar dat moet nog verder uitgediept worden.

zie ook mijn andere berichtje over de wereldreis

klinkt goed! ik moet nog heel hard sparen voor ik konkrete plannen durf te maken!

Australie zouden wel eens 5 mensen kunnen worden; 4x man, 1x vrouw; dus iedereeen welkom, maar zeker vrouwen om de scheve verhouding recht te trekken.