Wereldreis Azie/Australie/VS begin 2010

Hallo allemaal,

Mijn naam is Niels (20jr). Net als velen ben ik al een tijdje van plan om een ‘wereldreis’ te maken, maar ben nu op het punt aanbeland om dit ook daadwerkelijk te gaan doen. De plannen zijn nog een beetje vaag, maar wil in ieder geval de volgende landen/werelddelen aandoen; ZO Azië, China, Australië of Nieuw Zeeland en de VS! Het plan is eind 2009 of begin 2010 te vertrekken voor in ieder geval 3 maanden.

Verder ben ik in voor heel veel ideeën of suggesties. Het lijkt me leuk om een reisgenoot(m/v) te hebben die samen met mij dit avontuur aangaat. Dus ben je op zoek naar een leuke reisgenoot? Of spreekt het plan je aan? Laat dan ff een bericht achter!

ciao Niels

Hoi Niels!!

Leuk plan en zeker doen! Alleen zijn 3 maanden wel erg kort hoor!! Ik zou aanraden om minimaal 6 maanden weg te gaan! maar beter is 8 tot 10 maanden! Ik weet natuurlijk niet precies wat je allemaal wilt zien, maar 2 weken voor Australie is zeker weten te kort!! Ook wil je natuurlijk niet haasten tijdens je reis, ook kom je veel andere mensen tegen en zullen je plannen misschien wijzigen. Maar eind 2009 al?? Er zijn een hoop dingen die geregeld moeten worden dan… visa, verzekering, ticket en ga zo maar door!!
Als je nog vragen hebt hoor ik ze wel, ik heb zelf 9 maanden in Australie gezeten, 6 maanden Amerika en wil in februari naar Zuid-Amerika.

Gr Debbie

hello niels als je ook naar china gaat dan heb je aan een jaar nog niet genoeg er is hier zoveel tezien en tedoen en voor china kan je een maand visa aan vragen bij het visum bureau of naar de Chinese ambasade gaan in den haag