Ik zit er aan te denken om voor een periode van ca. 3 maanden in maart t/m mei 2010 te gaan reizen. Zou graag Azie (Japan, Tibet, China of eventueel andere opties) met Australie en New Zeeland willen combineren. Kennis maken met de cultuur, geschiedenis maar ook genieten van rustperiodes en mooi weer.
Zelf man, single, 29 jaar. Wonend vlak onder Utrecht. Nog iemand die rond die zelfde tijd misschien plannen heeft. Rond de zelfde leeftijd, voorkeur gaat uit naar een dame. Interesse stuur dan even een berichtje!
Ik ben zelf al op reis dus heb verder geen intersse om samen met je te reizen. Maar ik denk toch dat je een keuze moet maken tussen de landen die je wilt bezoeken. Australie is ontzettend groot en je kan daar alleen al makkelijk 3 maanden doorbrengen. Om dan ook nog naar Nieuw Zeeland en Azie (China is ook geen klein land!) te gaan en af en toe wat rust te hebben lijkt me vrijwel onmogelijk. Als ik jou was zou ik een keuze maken als je echt iets van het land wilt zien. Als slechts een kleine impressie genoeg is zou het wellicht allemaal kunnen…
Veel plezier met plannen!
Bedankt voor je reactie Moniqueen! Ik denk dat je ook wel gelijk hebt! Wel een lastige keuze. Ik moet maar eens een opsomming van de landen maken, waar ik heen zou willen met daarbij vermelden wat ik heel graag wil zien, doen. Wil het toch vaker gaan doen.
Ik ben (ook?) slecht in keuzes maken, en er is zoveel moois te zien op de wereld!! Je hoeft niet perse alles te kiezen nu als je dat lastig vindt. Ik had van te voren wat in mijn hoofd van welke landen ik wilde zien en de meeste daarvan heb ik ook wel gezien inmiddels. Maar ik heb alle vluchten en vervoer pas ter plekke geregeld. De flexibiliteit en vrijheid vind ik een van de leukste dingen van het reizen! Maar als je minder tijd hebt en echt bepaalde dingen wilt zien dan is iets meer plannen waarschijnlijk handiger.