Ik wil graag een wereldreis gaan maken in 2010. In de maanden juni, juli, austus en september. Het liefst naar amerika, Azie en Australie en Nieuw Zeeland. Heeft iemand plannen om rond die tijd ook een wereldreis te gaan maken?
Groetjes Manon
Ik wil graag een wereldreis gaan maken in 2010. In de maanden juni, juli, austus en september. Het liefst naar amerika, Azie en Australie en Nieuw Zeeland. Heeft iemand plannen om rond die tijd ook een wereldreis te gaan maken?
Groetjes Manon
Lijkt me vrij kort…
tip:
je kunt beter iets goed bekijken in een langere periode. Dan iets half bekijken in een kortere periode.
(je kunt je 3 a 4 maanden ook vermaken in alleen Noord-Amerika of Zuid-Amerika, maar het is maar net wat je wilt)
Thnx voor de tip.
Ik ben me ook nog een beetje aan het orienteren. Ik dacht eraan om zo’n wereldticket te kopen. Ik wil gewoon veel landen zien en ik hoef niet perse het hele land te zien maar wel de bekende plekken.
Groetjes Manon
Hoi Manon,
Wat gaaf dat je die plannen hebt. Ik zou ook graag heeel veel willen zien, maar financiele middelen zijn niet toereikend, tenminste 2010 is nog ver weg…sparen maar!
Heb je al een budget in je hoofd? Ik ben een vrouw van 28 jaar en woonachtig in omgeving Den Haag. Hoe oud ben jij en welke omgeving woonachtig?
groetjes
Jeannette
Hoi Jeanette,
Ik zat te denken om een wereldticket te kopen. En die is zo rond de 1000/1200 euro. En daar bovenop komt dan nog je verblijf en eten. Dus denk wel rond de 5000 euro. Wil wel het goedkoopste natuurlijk haha. Ik ben 25 jaar en woon in Zaandam. Wat wil jij allemaal graag zien?
Groetjes Manon
Hoi Manon,
Ik wil zelf ook in 2010 een wereldreis gaan maken!!
Alleen naar bijvoorbeeld Australië kun je het beste rond oktober/november gaan. Dan zie je namelijk ook de walvissen. En is de temperatuur beter.
Hoop wat van je te horen,
Stephanie
Hi Manon,
Ja het is waar wat ze zegt over Australie, dan kan je beter in een andere periode gaan. 6000 eur is goed te doen. Wil je niet langer of korter blijven? Is dat nog flexibel?
grtjs
Jeannette
Hai Manon,
ik zie je gesprekje met Jeannette.
Het spreekt me erg aan waar jullie het over hebben, ik was zelf van plan om in 2009 te vertrekken naar australie en NZ maar dat gaat mij financieel niet lukken na een kostbaar afstuderen.
Ik zou het leuk vinden om met jullie wat meer contact te hebben om wat ideeen te bespreken en elkaar op de hoogte te houden.
En wie weet zitten we in 2010 wel met elkaar in het vliegtuig!
Grtjs Jo (V 27)
Hoi Manon en de andere die hebben gereageerd,
Ik ben ook van plan om een reis te gaan maken ongeveer in 2010. En zou het ook leuk vinden om op de hoogte te blijven van jullie plannen. Aangezien ik liever niet helemaal alleen heen wil gaan en ook niet aan de verplichtingen van een groepsreis vast wil zitten, lijkt het me leuk om met nog een reisgenootje of meerdere heen te gaan.
groetjes inge
Hoi Jeanette,
Het is al een tijd geleden dat je gereageerd heb op mijn oproep voor een wereldreis in 2010, maar wil jij dit nog steeds?
Groetjes Manon
Hoi Inge,
Het is alweer een tijd geleden dat je gereageerd hebt op mijn oproep over een wereldreis in 2010, maar lijkt het je nog wat?
Groetjes Manon
Hallo dames,
ben zelf van plan om volgend jaar een aantal maanden tussen uit te gaan en jullie inbreng spreekt mij enorm aan:) Hoe ver zijn jullie met de planning, zelf wil ik begin 2010 vertrekken en een mini wereldreis gaan maken!
CiaoooOo,
ps
ben een dame van 25jr oud en woon in Amsterdam!