Wereldreis 2012 (Azie en meer)

Hallo ik ben Bob, man van 26 jaar.
Ik ben van plan om een reis van zes- tot twaalf maanden te maken, de datum van vertrek staat nog niet vast. Zelf dacht ik er aan om tussen half- en eind 2012 weg te gaan. Nu ben ik op zoek naar iemand die dit ook graag wil doen, maar liever ook niet alleen gaat.
Ik hou vooral van natuur, ook cultuur, maar niet in de zin van het bezoeken van musea ik vind het wel leuk om te zien hoe de mensen daar leven en om b.v door een Indonesisch dorp te lopen.
Ben avontuurlijk ingesteld en ben niet bang om van de toeristische paden af te wijken.
Maar ik hou ook van gezelligheid en een avond stappen.
De minder toeristische gebieden zoals West- Papua, Kalimantan, de Salomons eilanden en Vanuatu staan hoog op m’n verlanglijstje.
ook Laos, Vietnam Costa-Rica trekken me.
Het meer toeristische Thailand vond ik ook erg mooi en leuk en zou daar best nog een keer terug willen komen.
Ik heb een paar jaar backpack ervaring en mijn voorkeur gaat het meest uit naar Azie, omdat ik het daar prettig en veilig reizen vond.
Maar ik heb nog geen vast plan en sta open voor ideeen.
Ik wil low budget gaan reizen, maar door mijn ervaring weet ik dat ik tussen het low budget door, ook af en toe behoefte heb aan een beetje luxe.
Komen jouw ideeen een beetje overeen met die van mij en hou je van dezelfde dingen laat het me weten en misschien kunnen we samen een plan maken.

Ik zit vanaf juli 2012 een klein half jaar in de Pacific. Start in juli in Solomon isl. Vanuatu staat ook op verlanglijstje , maar weet concrete reisschema nog niet.

Hallo,

Ik ben ook een man van 26 en ik wil ook voor langere tijd die kant op… alleen ben ik van plan om al in januari te gaan.

Laten we gewoon even contact houden, misschien kan ik je tegen die tijd wat tips geven en kunnen we ergens een stukje samen reizen!

Gr fuego