Welkomstborrel Curacao!

ik had eventjes niet meer gekeken maar zie alweer veel nieuwe berichten! super leuk
bij mij is ook bijna alles rond nu over de uren op het werk aan het mailen en dat soort dingetjes. Charlotte jullie zijn ook al goed bezig! spulletjes wegdoen lijkt me lastig maar inderdaad het wordt altijd een hele verzameling :wink:
de planning staat bij mij op half oktober aankomen zo rond de 16e dus dat mag je veranderen in de lijst

liefs anne

Vrijdag 11 september lijkt me een goed idee. Dan ben ik er al 3 weekjes!
Morgen me afscheidsfeestje :slight_smile: En tot op curacao allemaal!!

Hallo allemaal. Ben nieuw hier dus zal me even heel kort voorstellen.
Mijn naam is Robbert 22 jaar en vertrek morgen om 10.20uur vanaf amsterdam voor een jaar naar Curacao. Ik kom te wonen op Kaya john menge 40 en zou ook graag mee willen doen aan jullie borreltje zodat ik daar wat mensen leer kennen. ik heb in mn huisvesting internet dus zal regelmatig nog hier te vinden zijn.

Ciau Robbert:vak02:

Hee leute!!
Ik vertrek 1 oktober, om mij heen vertrekken heel veel mensen voor een paar maanden naar het buitenland, dus ik krijg er steeds meer zin in! Ticket en appartement zijn geregeld… alles komt goed, haha!
Ik kijk nu al uit naar 2 oktober, lijkt me erg gezellig!!! Ik heb geen auto daar, dus zal met de bus komen, dat zal wel goedgaan toch? Is de locatie nog steeds jan thiel?
Veel plezier iedereen!
Liefs, Marieke

Wow Robbert meldt zich hier even en vertrekt meteen!! Hij zal er nu wel zijn, dus ben benieuwd … Wel leuk wat mannen erbij ook :slight_smile: Ik heb de lijst weer geupdate hoor, wat gezellig allemaal!!!

Charlotte - 28 jaar - vertrek 17 september 2009 - voor een jaar
Matthijs - 28 jaar - vertrek 17 september 2009 - voor een jaar
Sabina - 26 jaar - vertrek 31 augustus 2009 - voor altijd
Sjoerd - 29 jaar - vertrek 31 augustus 2009 - voor altijd
Daisy - 18 jaar - vertrek 28 augustus 2009 - voor ?
Simone - 23 jaar - vertrek 21 juli 2009 - voor een half jaar
Joost - 22 jaar - vertrek 12 augustus 2009 - voor een half jaar
Veronique - 21 jaar - vertrek februari 2010 - voor 5 maanden
Shelley - 24 jaar - is al op het eiland - voor altijd
Going 88 (Lydia) - 21 jaar - vertrek 27 augustus 2009 - voor een half jaar
Sarita - 23 jaar - vertrek 1 september 2009 - voor 9 maanden
Feike - 27 jaar - vertrek half september - voor een jaar
Liesbeth - 21 jaar - vertrek 4 oktober 2009 - voor 2 maanden
Marieke - 26 jaar - vertrek 1 oktober 2009 - voor 2 maanden
Maud - 23 jaar - vertrek 26 september 2009 - voor 4 maanden
Tineke - 26 jaar - is al op het eiland - voor een jaar
Dennis - 22 jaar - is al op het eiland - voor een jaar
Matthieu - 23 jaar - 1 november 2009 - voor 10 maanden
Anne - 23 jaar - half oktober 2009 - voor 6 maanden
Monique - 44 jaar - begin september 2009 - voor altijd
Twan - 46 jaar - begin september 2009 - voor altijd
Lissy - 20 jaar - 23 augustus 2009 - voor een jaar
Toon - 19 jaar - is al op het eiland - voor 3 maanden
Mick - 20 jaar - 26 augustus 2009 - voor een half jaar
Nienke - 25 jaar - is al op het eiland - voor onbepaalde tijd
Wietske - 20 jaar - januari 2010 - voor een half jaar
Robbert - 22 jaar - 22 augustus 2009 - voor een jaar

ik vind dat iedereen maar lange tijd gaat!!! ik zou er bijna jaloers van worden :smiley:

Ja ik ben er ondertussen. Gister om 2 uur lokale tijd geland kamer inrichten en toen naar willemstad om wat te eten. Tegen een uur of 11 naar mambo gegaan en het was in 1 woord super. Ga het hier wel een jaartje vol houden. Groeten.

Hahaha dat klinkt goed :slight_smile: Heb je ook al werk of wat ga je er doen?

ja werk heb ik al. kom te werken bij tututango in de keuken. Restaurant dat 1 sept de deuren opent. gister introductie gehad en meteen samen met de chef daar inkopen gedaan dus meteen al veel van het eiland gezien. maar goed ga ze even naar de winkel en dan naar het strand… CIAU

Tututango? hahaha dat klinkt leuk! Wat ga je er precies doen? Spannend …

Hee wat een leuke reacties allemaal alweer. 11 september is dus een deal! Leuk!
En Robbert wat tof dat je bij tututango werkt! Kzal er een keertje gaan eten. Ben benieuwd hoe het is geworden!! Is het je stage of echt werk?

En Lissy, jij bent er dan ook al nu of niet? Hoe bevalt het je??

Het is echt werken. Ben alweer een paar jaar klaar met school. Ik kom er in de keuken te staan is een nederlands bedrijf en dat is ook wel mooi mee genomen. Het is echt een aanrader om naar cura te komen. Even een kleine tip voor als je hier komt. Koop METEEN een sim kaart van digi cel. Lekker goedkoop lokaal bellen en gratis gebeld worden vanuit nederland. Maar goed zie jullie hier wel een keer verschijnen.

Ppfff jongens nog 3 weken …

Ja en voor je het weet zijn die 3 weken voorbij en dan zitten we in het vliegtuig op weg naar de zon.

>>>:zon02:

Ppfff … dat vliegtuigdeel sla ik het liefste even over :slight_smile: Dat zitten in de zon op onze veranda of op Mambo beach trekt me meer! Maar idd voor je het weet zijn die weken over … het is voorbij gevlogen de afgelopen maanden!!! Maar morgen eerst de bruiloft van mijn moeder, das ook nog wel een hoogtepunt voor ons vertrek ! :slight_smile:

Ja eerst de bruilft van je moeder geniet ervan zou ik zeggen :wink:

Heb er wel zin in morgen en dan schiet het voor ons op he…

ik kom er naast zitten op mambo beach! :wink:

waar dan?

Op andere topic staan ook veel mensen die vragen om gezellige contacten te maken op Cura. Hopelijk melden die zich ook nog aan, want er kunnen altijd meer mensen bij :slight_smile: Dan klikt het vast en zeker met een paar mensen wel goed … Ik heb er zin in in elk geval, morgen nog 2 weken voor mijn grote overtocht !!!

Hi hallo allemaal!

Wordt er volgend jaar ook nog een welkomborrel gedaan! haha
K ga jan/feb 2010 naar curacao toe! zie ik jullie misschien dan wel! wie er dan nog zit, of wie er rond die tijd ook gaat!!! lijkt me gezellig! grtzzzz…