@ Monique: Ja gezellig he, het wordt daar heel druk !!
@ Nienke: Wat grappig dat je ook MWD hebt gedaan. Ik ben alleen niet een echte maatschappelijk werker dus wil niet werken in die branche. Wel iets met mensen, maar het echte maatschappelijk werk trekt me niet … Ik zou het leuk vinden om op een school te werken of in een hotel. Ik ben druk bezig alle sites met vacatures af te struinen en te solliciteren en tot nu toe gaat het redelijk goed met het aantal gesprekken dat ik gescoord heb Maar alle hulp is natuurlijk welkom, dus mocht je iets tegenkomen dan hoor ik het graag !!!
Nou ik zal voor je uitkijken Chotje. Laat het je weten als ik iets in die richting hoor. Wel goed dat je al wat gesprekken heb geronseld! Want dat is niet makkelijk heb ik gehoord vanuit NL.
Ik zag trouwens dat er al aardig wat mensen zijn die nu al op het eiland zijn. Misschien is het leuk om voor 2 oktober ook alvast een borreltje te doen? Ik persoonlijk ken nog niet zoveel mensen en vind het wel erg leuk om mensen te leren kennen. Dus mochten er mensen zijn die nu al op het eiland zijn en alvast een pre-borrel willen doen, let me know! Lijkt mij erg gezellig!
Nienke, das aardig van je bedankt! Er zijn al wat mensen die inmiddels contact hebben met elkaar. Volgens mij kun je dat beter volgen op hyves, daar spreken ze volgens mij af. Het klinkt allemaal erg gezellig in elk geval En het is idd wel leuk als je vooraf al wat mensen leert kennen en niet hoeft te wachten tot 2 okt, want dat duurt nog zoooo langggg … De laatste 4 weekjes werken zijn ingegaan voor mij !!
oeh charlotte het aftellen is begonnen! bij mij gaat het ook de goede kant op. even afwachten nog en dan kan ik mn baan op gaan zeggen. ik wil rond half oktober die kant op gaan. dan heb ik 2 weekjes om het eiland te verkennen en daarna kan ik dan aan het werk gaan.
Via hyves is er onderling inderdaad al meer contact, leuk om te horen hoe het met diegene gaat die er al zijn. Tevens leerzaam hoe zij de huisvesting enzo ervaren, dat maakt de keuze weer wat makkelijker.
Welke dag vertrekken jullie?
Ik vertrek do 17 september 2009… dus donderdag over 4 weken! En nu nog 4 weekjes werken … iedereen weet het hier al heel lang, dus ze vragen me steeds wanneer mijn laatste dag nou is hahaha. Spannend allemaal!
oeeh spannend! dan zijn jullie er waarschijnlijk al een maandje tegen de tijd dat ik aan kom. dus dat wordt eind oktober weer een borreltje plannen
alles al geregeld voor vertrek of zijn jullie nog met van alles regelen enzo?
hallo iedereen,
Ik vind het een goed idee om al eerder een borrel te doen, inmiddels komen er steeds meer mensen op het eiland, dus mischien kunnen we half september al een borrel doen!
lijkt me een goed plan!
groetjes shelley
Hihi als we hem dan 19 sept doen, dan ben ik er ook Hihi … Maar ja das al heel dichtbij 2 okt dus mss willen jullie wel iets eerder afspreken en dat kan natuurlijk ook!
@ Anne, we zijn zo goed als klaar met alles regelen. We hebben alle papieren binnen, alleen nog naar de gemeente 5 dagen voor vertrek om ons uit te schrijven en een uittreksel daarvan mee te nemen en dan zijn we compleet. We hebben gisteren een grote doos weggebracht die verscheept gaat worden, want de planning is dat die er 4 tot 6 weken over doet dus als we aankomen dan is de doos er ook bijna. Er zitten geen spullen in die we direct nodig hebben dus het geeft niet als het wat later is, maar het is toch wel lekker om wat eigen spullen van thuis mee te hebben. Tja en verder zijn we bezig met het huis op- en uitruimen, we hebben echt veeeeeel weggedaan! Veel naar de kringloop of familie dus als we terugkomen kunnen we echt opnieuw beginnen zonder allerlei troep die we de afgelopen jaren hebben verzameld !
Welkomsborrel lijkt me erg gezellig!
Begin Januari kom ik aan om een half jaartje stage te lopen als Spw-er in een verpleeghuis.
Heeft iemand nog tips voor een gezellig studentenhuis?
Charlotte - 28 jaar - vertrek 17 september 2009 - voor een jaar
Matthijs - 28 jaar - vertrek 17 september 2009 - voor een jaar
Sabina - 26 jaar - vertrek 31 augustus 2009 - voor altijd
Sjoerd - 29 jaar - vertrek 31 augustus 2009 - voor altijd
Daisy - 18 jaar - vertrek 28 augustus 2009 - voor ?
Simone - 23 jaar - vertrek 21 juli 2009 - voor een half jaar
Joost - 22 jaar - vertrek 12 augustus 2009 - voor een half jaar
Veronique - 21 jaar - vertrek februari 2010 - voor 5 maanden
Shelley - 24 jaar - is al op het eiland - voor altijd
Going 88 (Lydia) - 21 jaar - vertrek 27 augustus 2009 - voor een half jaar
Sarita - 23 jaar - vertrek 1 september 2009 - voor 9 maanden
Feike - 27 jaar - vertrek half september - voor een jaar
Liesbeth - 21 jaar - vertrek 4 oktober 2009 - voor 2 maanden
Marieke - 26 jaar - vertrek oktober 2009 - voor 2 maanden
Maud - 23 jaar - vertrek 26 september 2009 - voor 4 maanden
Tineke - 26 jaar - is al op het eiland - voor een jaar
Dennis - 22 jaar - is al op het eiland - voor een jaar
Matthieu - 23 jaar - 1 november 2009 - voor 10 maanden
Anne - 23 jaar - 1 november 2009 (?) - voor 6 maanden
Monique - 44 jaar - begin september 2009 - voor altijd
Twan - 46 jaar - begin september 2009 - voor altijd
Lissy - 20 jaar - 23 augustus 2009 - voor een jaar
Toon - 19 jaar - is al op het eiland - voor 3 maanden
Mick - 20 jaar - 26 augustus 2009 - voor een half jaar
Nienke - 25 jaar - is al op het eiland - voor onbepaalde tijd
Wietske - 20 jaar - januari 2010 - half jaar
Wow er komen de komende dag echt veel mensen aan! Wat leuk!! Fijne reis allemaal alvast!!
Mocht je zin hebben in een pre-borrel, dan kan je reageren op http://borrelcura.hyves.nl/. Het voorstel is vrijdag 11 september. Laat maar weten of jullie kunnen. Het lijkt mij errrrrg gezellig!!