Welkomstborrel Curacao!

hahaha ja ik kijk altijd een paar keer per dag even of er gereageerd is! Ik zit op mijn werk en eigenlijk is het heel druk, maar ik heb een muismat met een foto van mijn Caribische crib dus denk ik er steeds aan en dan kijk ik ff op het forum hahaha. Nog 6.5 week werken hier en dan ben ik vrij en gaan we bijna !!

we gaan chillen op de antillen…:zon02:

Ja nog 31 dagen werken (als je 5 dagen in de week werkt) en 50 dagen vandaag. Dus het schiet ook op.

Oeps, je kijkt een paar dagen niet op 't forum en je bent de weg al bijna kwijt :stuck_out_tongue: Maar, deze “going88” heeft zojuist aangemeld bij de borrel hyves (H) Gezelligheid! Nog maar 29 dagen…

Hahah ja we zijn razend snel hier hoor :slight_smile: Wat is je echte naam trouwens, want je staat nu ook in het lijstje als going88 hihi en ik neem aan dat je wel een leukere echte naam hebt!?

hey marieke,

Je hebt voor een stage van 2 maanden geen verklaring omtrent gedrag nodig,
ik zelf ga namelijk ook stage lopen van 2 maanden en de verklaring heb je pas nodig vanaf 3 maanden. Maar wanneer vertrek jij naar curacao ikzelf vertrek op zondag 04 okt. en ga met KLM mijn terugreis is tevens op 04 dec. 2009.

grt. liesbeth

Hee Liesbeth,
Dank voor je berichtje! Dat scheelt me weer dingen regelen!
Ik begin op maandag 5 oktober, dus zorg dat ik de 1e op het eiland ben, ik vertrek eind november. Maar wil ook wel met de KLM, vliegt rechtstreeks!
Oja, iemand zei dat ik evt wat zou kunnen krijgen op Marie Pompoen, weet iemand daar wat over (leuke buurt, dichtbij winkels oid, veiligheid etc)?
Doei!

haha, ja daarom had ik ook gekrabbelt bij hyves: Going88 alias Lydia is er ook bij :wink: Ohw men, nog 28 nachtjes. Momenteel ben ik mijn kamer aan het leeghalen :frowning: Niet te geloven hoeveel spullen er op 12 m2 aanwezig zijn! Back to parents en dan maar wachten en wachten tot het de 27e is :smiley:

Zijn er trouwens al data geprikt??

Er is nog geen data geprikt maar het zal rond eind september begin oktober liggen.

Hallo Allemaal…
ik heb even jullie verhaaltjes gelezen over de welkomstborrel. Mijn naam is anne 23 jaar en ik ben druk bezig om ook voor een half jaartje naar curacao te komen.:zon02:
(zal mezelf ook even lid maken van jullie hyves :wink:
maar ik ben nog niet zover als jullie dat ik al een exacte datum, werk en huisvesting heb.
Het plan is in ieder geval om er rond 1 november te zijn en dan voor minimaal een half jaar.
Wie weet kunnen jullie me nog een beetje helpen (krijg inmiddels al hulp vanuit curacao dus dat is al fijn) ik heb mijn diploma dansdocent, werk momenteel op kantoor en dans in de shows op het attractiepark slagharen.
Kan en wil dus van alles, het liefst kinderdanslessen geven en zelf in de entertainment van bijv. hotels werken.

Jullie forum vind ik in ieder geval erg gezellig!

groetjes anne

voorstel datum borrel: eerste vrijdag/zaterdag van oktober? (is 2/3 oktober)
als het bevalt kunnen we natuurlijk maandelijks gaan borrelen :smiley:

Of wekelijks, ben wel van de borrels :wink:

leren jullie ook papiaments?

Heb ik niet nodig (die taal dan), maar heb wel een boekje met wat woorden :smiley: Erg leuk!

Haha ik ben ook wel voor een wekelijkse borrel ;)… Zoals het er nu naar uit ziet ga ik dinsdag een ticket boeken!!! Voor 21 september…Tot snel allemaal…

hahaha een wekelijks borrel, dat wordt feest daar ! Ik vind vrijdag 2 oktober een goede datum, dan zijn de meeste van ons er wel. Ik denk (HOOP) alleen dat we per 1 oktober aan het werk zijn dus ik hoop dan niet dat we er zelf niet bij kunnen zijn omdat we moeten werken die vrijdag. Dus mss is een zaterdag handiger? Heeft iemand al een leuke strandtent uitgezocht? Shelley of Tineke? Jullie zijn er al dus kunnen even iets leuks uitzoeken!

@ Anne: welkom op het forum, het is hier idd erg gezellig :slight_smile: Ik heb nu al onwijs veel zin om naar Curacao te gaan en al deze gezellige mensen te ontmoeten! hahah en wekelijks te gaan borrelen. Spannend dat je gaat onderzoeken of je ook een half jaar naar Cura komt, we horen het graag als je plannen hebt.

@ Marieke: Ja mijn man en ik zijn ook bezig met een cursus Papiaments. Het zijn vooral wat losse woordjes die we nu kennen maar we gaan starten om met een dvd gesprekjes te gaan voeren. Hihi ben erg benieuwd, want het is best een lastig taaltje. Maar wel een hele leuke taal dus ik zou het geweldig vinden om het een beetje te kunnen spreken. Bon nochi !

Charlotte - 28 jaar - vertrek 17 september 2009 - voor een jaar
Matthijs - 28 jaar - vertrek 17 september 2009 - voor een jaar
Sabina - 26 jaar - vertrek 31 augustus 2009 - voor altijd
Sjoerd - 29 jaar - vertrek 31 augustus 2009 - voor altijd
Daisy - 18 jaar - vertrek 28 augustus 2009 - voor ?
Simone - 23 jaar - vertrek 21 juli 2009 - voor een half jaar
Joost - 22 jaar - vertrek 12 augustus 2009 - voor een half jaar
Veronique - 21 jaar - vertrek februari 2010 - voor 5 maanden
Shelley - 24 jaar - is al op het eiland - voor altijd
Going 88 (Lydia) - 21 jaar - vertrek 27 augustus 2009 - voor een half jaar
Sarita - 23 jaar - vertrek 1 september 2009 - voor 9 maanden
Feike - 27 jaar - vertrek half september - voor een jaar
Liesbeth - 21 jaar - vertrek 4 oktober 2009 - voor 2 maanden
Marieke - 26 jaar - vertrek oktober 2009 - voor 2 maanden
Maud - 23 jaar - vertrek 26 september 2009 - voor 4 maanden
Tineke - 26 jaar - is al op het eiland - voor een jaar
Dennis - 22 jaar - is al op het eiland - voor een jaar
Matthieu - 23 jaar - 1 november 2009 - voor 10 maanden
Anne - 23 jaar - 1 november 2009 (?) - voor 6 maanden

Dennis is 22 :slight_smile:

Hihi oke das aangepast :slight_smile:

hey allemaal

ik heb mezelf ook even lid gemaakt van jullie hyves
bij mij begint er al een klein beetje vorm in te komen inmiddels heeft iemand in curacao al wat lesuurtjes geregeld (dat ik daar dansles kan geven) nu nog bezig met meer uren en entertainment in hotel.
dus het begint de goede kant op te gaan

ik houd jullie op de hoogte!

liefs anne