Welke vliegtuig maatschapij is volgens jullie echt aan te raden
Ik heb namelijk gisteren een reis geboekt naar turkije.Voor het eerst in mijn leven, dit omdat ik heel erg bang ben om te vliegen.echt heel erg bang.
Nu hebben we via arke geboekt en in december moet ik een definitieve boeking plaatsen omdat ze nu geen prijzen hebben voor volgend jaar.
Dit is volgens mij overal.
Nu ga ik dus ook nog langs D reizen en wat andere reisbureaus ook omdat ik niet via internet durf te boeken.
Nu gaan wij dus met arkefly als alles goed gaat omdat ik dus met een NED maatschapij wil en niet met een turkse of onbekende maatschapij wil vliegen vanwege mijn angst.
aangezien ik heel erg veel negatieve verhalen lees over arkefly vroeg ik me af f iemand andere tips heeft ef ander goeie maatschappijen weet die wel vertrouwd zijn
Het hangt ook af wat je met ‘goed’ bedoelt. Bedoel je daar zo veilig mogelijk mee? Dan is Arkefly prima, net zoals elke bekende maatschappij. Bedoel je met goed meer service, dan kom je al snel bij de wat duurderen maatschappijen uit als KLM enzo.
Nu ikzelf vertrek in Oktober naar Thailand met “Turkisch airlines”
1/goedkope vlucht
2/Heb veel info gevonden over deze maatschappij,dat ik besloten heb om er voor te gaan.
gegroet:georgessiam.
Veiligheid staat natuurlijk voorop. Zolang de luchtvaartmaatschappijen vliegen op Nederland, zit de veiligheid wel goed, want we hebben een scherpe controle hierop (in samenwerking met de IATA en ICAO). Luchtvaartmaatschappijen die niet aan de eisen voldoen, gaan op de zwarte lijst en mogen niet in Europa (en nog wat andere werelddelen) vliegen.
Vertraging… Alle budgetmaatschappijen kun je dan wel vergeten. Soms heb je geluk, vaak is het zo dan een kleine vertraging al niet meer goed te maken is, omdat het vliegtuig helemaal volgepland staat (duurdere maatschappijen calculeren extra tijd in). Extra tijd op de luchthaven resulteert in meer tijd bij de gate en ook dat kost geld (gates zijn duur).
Oude toestellen hebben met name het nadeel dat er geen privé-entertainmentschermen zijn geïnstalleerd (wat je sowieso niet zult zien bij budgetmaatschappijen). Het interieur ziet er wellicht iets minder modern uit en wellicht is je stoelbekleding iets doffer. Vliegtuigen zijn opgedeeld in heel veel onderdelen, dus onderhoud (bijv. extra beenruimte creëren) is een koud kunstje.