system
2 september 2009 om 21:05
21
dat is idd lekker cheap
heb echter net even geprobeerd en het lukt toch niet echt…
die promos waar jij het over hebt zijn volgens mij al vertrokken (en ik kan zelf ook niet meer dan een maand gaan)
15/08/2009 17/12/2009 499
14/08/2009 10/12/2009 509
01/09/2009 31/10/2009 575
of weet jij hoe je deze promos kan krijgen voor mijn data?
heb trouwens net de reis proberen te boeken via d-reizen en het is niet echt gelukt…
wil nl boeken met een annulatieverzekering. telefonisch hebben ze mij ook gezegt dat dit kan (6% van de reis kost het). als ik echter heel het boekingsproces doorloop kom ik nergens deze optie tegen.
zal ze dan ook morgenvroeg 1st nog maar eens bellen, want ik dacht dat een annulatieverzekering achteraf boeken meer kost…
trouwens:
ik vind het wel smerig dat ze me op het einde toch nog wat extra willen uitmelken
je moet nl 9,5 euro bij betalen om met VISA te betalen en zelfs 20 Euro met bankcontact. Enkel IDeal en enkele specifieke NL banken zijn gratis
:chin: ga het ff checken mastakilla,!!
heb net telefonisch het ticket geboekt bij d-reizen met de online boekingskosten (15 euro ipv 30 euro) en een annuleringsverzekering
zoals gewoonlijk zaten er toch nog ergens verborgen extra kosten
bij de annuleringsverzekering kwamen nl nog poliskosten en nog iets anders
in totaal is het nu 642 euro, welke ik cash ga betalen zodat ik die 9,5 euro extra kosten toch kan vermijden
bedankt iig voor alle tips!
nu nog ff reisverzekering boeken en dan kan ik verder de reis zelf gaan uitpluizen
system
3 september 2009 om 14:32
23
heb net telefonisch het ticket geboekt bij d-reizen met de online boekingskosten (15 euro ipv 30 euro) en een annuleringsverzekering
zoals gewoonlijk zaten er toch nog ergens verborgen extra kosten
bij de annuleringsverzekering kwamen nl nog poliskosten en nog iets anders
in totaal is het nu 642 euro, welke ik cash ga betalen zodat ik die 9,5 euro extra kosten toch kan vermijden
bedankt iig voor alle tips!
nu nog ff reisverzekering boeken en dan kan ik verder de reis zelf gaan uitpluizen
:chin: Goedzo Mastakilla voor minder gaat je toch niets vinden!Ik raad je aan om in de toekomst vroeger te boeken,meer promoties etc…In iedere geval nog een prettige vakantie in Thailand!!groetjes:georgessiam.:dag: