Welke tour aan te raden in de westkust

Ik heb 3 weken de tijd om een stukje westkust te doen. Dit wil ik met een tour gaan doen zodat ik zoveel mogelijk is zo’n kort mogelijke tijd zie.

Welke tour is aan te raden?? En welk stuk van de westkust is de moeite waard in die 3 weken.

Ik heb zelf een aantal tours gedaan aan de westkust, zie ook http://www.traveldestino.com

Ik ben hier ook erg benieuwd naar. Ik kom 13 oktober aan in Sydney. Ben nu nog aan het denken of ik eerst de Oostkust afga richting Cairns (ook ivm opkomend regenseizoen in het noorden) en dan vanuit Darwin een tour naar Perth, of dat ik eerst een tour ga doen vanuit Perth naar boven.

Ik denk dat je beter eerst de oostkust kan doen in oktober ivm met het regen seizoen inderdaad in jan/ feb en dan daarna de westkust vanaf bv darwin als je daar voor januari bent. Nu alleen nog de vraag wat is een leuke goede trip om te doen aan de westkust… :wink: Maar als jij lang blijft kan je ook misschien met eigen vervoer een mooi trip maken?

Nou, ik blijf in totaal maar 3 maanden in Australie, dus ben zeker voor januari in Darwin.
maar inderdaad, nu rest nog de vraag wat voor een tour. :wink:
Misschien wordt het uiteindelijk toch wel een eigen trip, maar ligt er helemaal aan hoeveel tijd ik nog heb.

Ik ben een halfjaar in australie geweest. Ik heb alleen de westkust gedaan maar van de mensen die ik ontmoet heb, vonden zei de westkust 10 keer mooier dan de oostkust.
Oostkust is vooral mooi voor feesten.

Ik heb een camper gehuurd met iemand die ik in australie heb ontmoet. Van Perth naar Broome in een maand. Ik zou zeggen neem de tijd ervoor. Want anders mis je een heleboel dingen.
Tip: koop een lonely planet en kijk wat jou interesse is, want er is gewoon teveel waar je uit moet kiezen.

Maar ik heb nog steeds niet de zuidwest kant van WA gedaan en ook het gedeelte broome - Darwin. Nou denk er goed overna.