Als je eerst naar Yellowstone gaat en daarna naar GTNP kan je via Rock Springs en Dutch John naar Vernal rijden. Je komt dan door het mooie Flaming Gorge. Van Vernal zou ik via Colorado naar Moab rijden naar Grand Junction (Colorado NM) en dan via 128 naar Vernal (exit 214 off I70 naar Cisco “Danish Flat” exit)
Van Moab naar Bluff via ut95, Natural Bridges NM, Muley Point, Moki Dugway en Gooseneck SP. Muley Point is unpaved. Er is ook nog een dirtroad tussen 261 via Valley of the Gods naar us163.
Naar MV va Bluff eerst stoppen bij Mexican Hat rock, dan langs us163 bij milemarker 13. Van MV kan je via Kayenta en de kortste weg daarna is via IR59 naar 191 en naar Chinle.
Van Chinle via PF naar Sedona zou ik de interstate nemen. Stoppen eerst bij Hubbell Trading Post, dan PF, dan Holbrook bij het Wigwam motel, in Winslow bij La Posada en Standing on the Corner. Je kan nog naar Meteor Crater en dan az89A naar Sedona. Vlak voor Flagstaff is nog Walnut Canyon NM.
Van sedona naar GC via 180 va Flagstaff. Tussen GC en Page stoppen bij de Cameron Trading Post en het uitzichtpunt over Vermillion Cliffs voor “The cut”
Ga je niet naar Zion?
Ut12 heb je gelukkig al in je schema opgenomen.
Yeehaw
Hartelijk dank voor je gedetailleerde uitleg, Yeehaw.
We hebben de kleinste huurauto, kunnen we daar wel mee rijden op “unpaved” wegen ?
Zion slaan we over (ik heb het al eens gezien, het blijft mooi, maar het is voor mij geen must meer).
Ik zou met een kleine huurauto niet Garden of the Gods gaan rijden. Muley Point kan wel als het droog is. Je bent niet verzekerd op unpaved roads maar wel op de Moki Dugway omdat dit een officiele weg is. (261)