Welke plaats op Bali voor laatste week reis?

Welke plaats op Bali is leuk om de laatste 1,5 week door te brengen na 3 weken gereisd te hebben? Ik ben benieuwd naar verschillende meningen en ervaringen. Wij zijn een stel van beide 30 jaar.

Bedankt alvast!

Denk dat het er dan vanaf hangt wat jullie nog willen. Voor wat drukte en het uitgaan/nachtleven kan je dan kiezen om in Kuta/Legian/Seminyak te verblijven.Ook Ubud is een keus voor wat drukte. Voor wat meer rust is er Sanur. Voor nog meer rust is Amed een optie. Candidasa en omgeving is ook niet al te druk, terwijl je ook in noord Bali , Lovina en omgeving voor je rust naar toe kunt gaan, maar als je dan een avond/nacht uit wil gaan moet je wel op een vrij lange rit naar het zuiden rekenen. De afstand is dan zo rond de 100 km en daar doe langer over dan in Nederland.

Zelf heb ik een persoonlijke voorkeur voor Seminyak >> alles dichtbij de hand en tevens rustig gelegen,niet dure hotels in deze plaats.

Dus mogelijkheden en keus genoeg.

groeten en veel voorpret bij het kiezen…

Rob

Ik zou twee plaatsen combineren: een cultuur en relaxen in Ubud (evt met een dagtrip) en dan een paar dagen ergens aan zee (evt gecombineerd met een dagtrip)

gewoon de hele tijd UBUD, waar je prachtig kunt wandelen en fietsen
vanuit de plaats zelf en er is genoeg te doen, gezellig en leuk.