Reisschema 3 weken Bali

Aankomende Augustus/September gaan wij voor 3 a 3,5 week naar Bali.
Voor de afwisseling wilde we graag op 3 verschillende locaties verblijven en vanuit die locaties de verschillende bezienswaardigheden afgaan.
Wat is hierin een goede route en wat zijn de 3 locaties waar we zeker moeten verblijven?
Alvast heel erg bedankt!

Kies bijvoorbeeld voor één locatie in het toeristische zuiden (bijvoorbeeld Kuta/Seminyak vooral gericht op jongeren en met veel beachclubs, discotheken enzo, of Sanur meer gericht op ouderen en gezinnen); Ubud als het culturele hart van het eiland; en één locatie in het noorden of oosten (bijvoorbeeld Lovina, Amed of Candidasa). Met dagtrips kun je dan de meeste plekken van het eiland makkelijk bezoeken.

Je zou ook nog een uitstap kunnen maken naar een van de Gili-eilanden of Nusa Lembongan, maar als 3 bestemmingen jullie maximum is dan zou ik het doen zoals hierboven. Als je ook wilt duiken of bergbeklimmen o.i.d. moet je misschien andere keuzes maken.

Ik zou ook ubud, Sanur of kuta en als je graag naar boven wil lovina. Wij zijn fan van lembongan, dus mocht je een paar dagen over hebben pak de fastboot bij Sanur en geniet van het mooie eiland.

Sent from my SM-G930F using Wereldwijzer mobile app

Ik denk dat Nusa Lembongan en buurman Nusa Penida de beste plek is tijdens de vakantie.
als je 3 plaatsen nodig hebt met verschillende Ubud, Kuta / Seminyak en Nusa Penida of Lembongan.
fastboot van Sanur naar Nusa Lembongan slechts 30 minuten. Ik gebruik https://gilitransfers.com/fast-boats/mola-mola-express

Thanks voor de tips! Zouden jullie eerder voor Sanur kiezen, of eerder voor de westkant van Bali, bijvoorbeeld Seminyak?

in persoonlijk, ik heb liever seminyak … er zijn veel plaatsen om te bezoeken