Laatste 3 dagen verblijf op Bali

Wij zoeken nog in november voor de laatste 3 dagen (van onze rondreis van 3 weken Sumatra, Java en Bali) een verblijf op Bali. We hoeven dan eigenlijk niets meer te zien, want we komen al vanuit het oosten, via Ubud en kiezen dan nog een aantal dagen op een eilandje voor de kust (Gili of Nusa; zie ander topic) en sluiten hier af.
Vorig jaar juni waren we 10 dagen op Bali en zaten toen in 4 nachten in Sanur. Ik vond het erg rustig en op dag 2 konden de winkeltjes en masseurs je al bij naam, het was er wel mooi.
Zullen we weer naar Sanur gaan of wellicht Legian? Kuta lijkt me te druk en in het zuiden zoals Benoa lijkt het me te rustig. Wie heeft er tips voor de plaats en evt accommodatie?

Probeer het noorden van Bali eens, is erg mooi, rustig en totaal anders dan het zuiden. In het noorden worden veel villa’s verhuurddie je vaak ook voor een kort verblijf kunt huren…

Padangbai is ook een leuk plaatsje, niet al te ver van Sanur .
Goed strand en de boten naar div. eilanden vertrekken /komen daar aan.
Accomodatie vanaf zeer low tot…

Veel plezier met uitzoeken

De bedoeling is wel in het zuiden te eindigen.
Vorig jaar vanuit Ubud en Sanur nog uitstapjes gemaakt en dit jaar gaan we naar het NP in het westen.
Is het in november druk qua toerisme want in juni vond ik het rustig in Sanur.

November is meestal rustiger dan juni. Het is regenseizoen, en veel mensen stellen hun vakantie uit tot de kerst (dan regent het harder, maar dan hoef je minder vrije dagen op te nemen…).

Aha in het zuiden eindigen …tja dan weet ik een mooi B&B op de Bukit bij Jimbaran. Home Bali Home van Marcello.
Ligt iets hoger ,dus lekker koeler. 10-15 minuten van het vliegveld. Een aanrader!!

1 like

Het mocht niet te rustig zijn, en Marcello is mooi maar zeer rustig…

Hotel van Marcello is is mooi en Jimbaran rustig ??? Wilde er vanavond vis eten op het strand,nou die vis heb ik thuis maar op de grill gedaan. Wellicht ook het warme weer dat er nu heerst, overdag is het hier in Candidasa niet uit te houden 35 graden in de schaduw en geen windje. Lekker met ventilator op m’n terras ,is uit te houden

Ha goed om te horen dat het mooi weer is. Valt er eind november veel regen?

Helderziende ben ik niet , het kan vriezen het kan dooien. Afwachten ,maar het is wel regentijd eind november.
Zegt echter niets dusse…

Hi Paulana,

Jammer dat je niet ff langs bent gekomen!

Groet,

Marcello

Lieve Marcello…

Jij weet hoe het verkeer is in het Zuiden toch…
Wij waren gaar van de supermarkten (inkopen)
Dan naar het Oosten…

Maar we komen als we in Kuta zijn, op de koffie/thee/cola oid.!!

Salam manis Paulien

Hartstikke offtopic bovenstaande posting ,daarvoor mijn welgemeende excuses.

1 like

Jenny toch… Marcello rustig hoe kom je daarbij ?
De omgeving en z’n hotel ja ,maar verder :evil :lol2

Hou er dan nu eens mee op ,Pak. G. Het wordt te persoonlijk ,en dat bevalt me niet echt. Op jouw postings reageer ik over het algemeen, muv deze ook niet Pak. G

verder is dit een Nederlands forum ,probeer dan ook eens Nederlands te schrijven !! :slapen:

Quote: Laura,itu klop,er zijn altijd mensen die op alles en nog wat reageren.
wordt ook wel het forum virus genoemd.
of het nou iets met het onderwerp te maken heeft of niet,
zolang ze maar kunnen compoeteren.sudah.
siri

Al die onnodige offtopic reacties horen inderdaad in het kletstopic thuis en niet hier… :dag:
Lijkt wel een Lieve Lita rubriek…

Nou lieve Lita is al een tijd geleden, maar je hebt gelijk !!

Neem eens een kijkje in menjangan bij het waka shorea resort, het is werkelijk prachtig. Misschien wel leuk om heerlijk tot rust te komen als je de rest van het eiland toch al hebt gezien.

We gaan voor legian Beach hotel in legian. Als we het niet uitproberen weten we nooit hoe de plaats is :hihi:
Uitrusten kunnen we daarvoor doen op de Gili eilanden (3 nachten) en dan nog 2 nachten weer terug op Bali.

Nog een paar weekjes en dan is het zover!