Welke organisatie voor bouwstenen / Excursies ?

Beste leden,

Welke (reis)organisaties raden jullie aan om de meerdaagse excursies vooraf te boeken naar kanchanaburi en Khao Sok ?

Greenwoodtravel heb ik al wat positieve verhalen over gelezen.
Thaitraveldreams sprak me eerlijk gezegd nog meer aan, door de positieve verhalen en de niet te hoge prijzen (http://www.thaitraveldreams.nl/)

Iemand andere suggesties en/of ervaringen ?

Dank

Tim

“Jezelf” is een nieuw organisatiebureau, vrijwel altijd succesvol, en in ieder geval goedkoop…

In Khao Sok boek je gewoon bij je accommodatie, prijzen zijn in grote lijnen hetzelfde…

Hans.

ja maar dan heb je nog geen vervoer vanaf Krabi ? Of is dat ook zo simpel zelf te regelen ?

Het is Thailand, dus simpel

Zoals Hans hierboven al zegt, simpel! In Krabi (of waar dan ook) heb je genoeg reisburo’s die vervoer voor je regelen, waar naar toe dan ook.

Kijk, goed om te horen ! Tickets zijn geboekt, dus van 20 maart tot 6 april gaan wij genieten !
Nog een laatste vraag, wij reizen het liefst met een koffer; geeft dat veel problemen of raden jullie echt een backpack aan ?

Beide heeft zijn voors en tegens Een koffer laat zich soms wat lastig vervoeren, terwijl je met een backpack weer veel loopt te sjouwen.
Wij reizen al jaren door Thailand met 2 harde koffers, bevalt ons toch beter.

Ik reis al jaren met een koffer. En dat bevalt me goed. Het heeft beide zijn voor en nadelen

Dan gaan wij binnenkort mooi met 2 harde koffers op reis, zin in !

Wellicht dat er een zonnebril mee gaat voor de zon :vak02:

Bedankt allemaal !

Veel plezier alvast!

Nog een vraagje:

Wij willen graag naar kanchanaburi, en dan voornamelijk de Erawan watervallen bezoeken icm een overnachting (of 2) op het drijvende hotel.
Daarnaast willen we later in onze reis een bezoek brengen aan Khao Sok, en tevens in een boomhut en een drijvend hotel slapen.

Nu denken we echter dat deze 2 excursie trips misschien wel op elkaar gaan lijken ?

Zouden jullie beide excursie trips gaan doen of er toch voor 1 kiezen ? (Wegens tijdgebrek misschien)

Grt