Welke kleren meenemen naar Thailand?

Hoi allemaal,

Ik vertrek volgende week voor 6 weken naar Thailand, mijn backpack zit al behoorlijk vol… Ik vraag me af of ik dignen met lange mouwen mee moet nemen, een vest ofzo?
Ik hoor namelijk verschillende dingen, sommige mensen zeggen dat het vooral in het noorden 's avonds wel koud kan zijn… Ik heb nu één shirtje met lange mouwen ingepakt, is dit genoeg denken jullie? Of heb ik echt een vest nodig?

Ja, het kan koud(er) worden, met name 's avonds, plus lange mouwen zijn goed tegen muggen.

Hallo,

Mijn advies zou inderdaad zijn 1 vest en een lange broek. In de avonduren kan het vaak best wel afkoelen dit is zelfs zo op Koh Tao in het zuiden. Ik moet vaak als we brommer rijden wel een vest aan in de avond.
Wat steven zeg ideaal ook tegen muggen.

gr van Moira

Een vest, lange broek enz is wel aan te raden. Ik zou het we mee nemen.

Gr anika

Altijd vest of trui meenemen, kan nooit kwaad en het wil ook nog wel eens in het vliegtuig van pas komen.

je hebt al wat reacties gehad op je vraag maar ook adviseer je in elk geval een vest/lange mouw mee te nemen.

Veel vakantie pret!

Andre Breuer :dag:

als je met instanties te maken hebt is een nette lange broek en overhemd aan te raden.

amtenaren stellen prys op respect

Ik sluit me aan bij de vorige mail; minimaal een overhemd met lange mouwen en een lange broek; een vest vind ik persoonlijk net even te warm - zelfs in het vliegtuig.
Nu is het alleen nog zaak hoe houdt je 1 stuk van elk schoon genoeg om het ten alle tijden aan te kunnen spreken…toch maar 2 van elk?

Groet,
Joe

Ik ben in juni 3 weken in BKK en het zuiden van Thailand geweest en mijn outfit bestond 3 weken lang uit een t-shirtje, korte broek en slippers…

Ik had een spijkerbroek en een vest mee maar daar had ik heel snel spijt van (lekker proppen iedere keer in je backpack…). Daarnaast had ik ook veel te veel kleding mee. In Thailand kun je overal voor een scheet en een knikker kleding kopen en daarnaast kun je overal heel goedkoop je kleren laten wassen!

Maar ik ben niet in het noorden geweest dus dat zou ik niet weten. Neem iig niet teveel mee want daar krijg je echt spijt van!

Veel plezier!

Hidde

ik zou 2 stukken met lange mouwen meenemen, wij waren vorig jaar oktober in Thailand en
hadden veel last van muggen!

1 stuk met lange mouwen is misschien wat weinig (vlekken)

Ans

Ik zou zeker 2 lange broeken meenemen. Lekker linnenbroeken, die nemen ook niet veel ruimte in en zijn toch lekker cool. Ik droeg daar in de avond ook een lange linnenbroek vanwege de muggen.(neem deet mee) Vest heb ik in de avond niet vaak gedragen en wij waren er ook in oktober. Gaan nu weer in november.

groetjes en veel plezier.